۴
۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۹

نماینده مجلس: قطع تماس تصویری رایتل غیرمنطقی است

ایتنا- این نماینده مجلس معتقد است قطع سرویس مکالمه تصویری رایتل غیرمنطقی است و کاربران باید از خدمات نسل سوم تلفن همراه به طور کامل استفاده کنند.
نماینده مجلس: قطع تماس تصویری رایتل غیرمنطقی است



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید: قطع امکان مکالمه تصویری رایتل منطقی نیست و باید امکان استفاده از خدمات نسل سوم تلفن همراه به طور کامل برای مردم فراهم باشد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، بهروز نعمتی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به قطع تماس های تصویری رایتل و سردرگمی مشترکان آن گفت: هم اکنون تکنولوژی در دنیا با سرعت بالایی به روز می شود و باید شرایط به گونه ای فراهم شود که از این موضوع عقب نمانیم.


وی ادامه داد: با توجه به ارتقا سطح تکنولوژی در جهان باید به نحوی حرکت کنیم که از همه امکانات استفاده کنیم و نباید فضا را برای سوءاستفاده فراهم کنیم.


نعمتی تاکید کرد: هم اکنون رایتل به عنوان ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه یکی از تکنولوژی های روز به شمار می رود و اگر نتوانیم از این تکنولوژی که برای کشور مهیا شده است، استفاده کنیم دیگران از این خلا ایجاد شده به سود خود استفاده خواهند کرد و از این فرصت سوء استفاده می کنند.


این عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان این که زمانی استفاده از ویدئو شرایط سختی داشت، گفت: اما الان کسی توجهی به ویدئو نمی کند و تماس تصویری هم ممکن است عطشی در جامعه ایجاد کند اما پس از گذشت مدتی عادی خواهد شود و به نظر بنده قطع تماس تصویری رایتل هم اکنون غیر منطقی است و باید نحوه استفاده صحیح از آن نهادینه شود.

کد مطلب: 26602
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
قربون آدم چیز فهم.
علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما را قرین رحمت خود قرار ده با این محدودیت ها ... چکار به رایتل دارین ؟ حالا باز بگین چرا ایران پیشرفت نمیکنه
feedback
شما تو این مملکت خیلی دنبال منطقی و غیرمنطقی نباش.
تقریبا هیچ کس سر جای خودش نیست
ناشناس
feedback
واقعا که آدمهای باهوشی بودن این کار را انجام دادن ؟؟؟؟؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام