۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵

نیمی از 500 شرکت برتر جهان از خدمات پردازش ابری مایکروسافت استفاده می‏کنند

ایتنا- مایکروسافت می‌گوید ظرفیت پایگاه‌های خدمات داده ابری را افزایش داده است.
نیمی از 500 شرکت برتر جهان از خدمات پردازش ابری مایکروسافت استفاده می‏کنند


مایکروسافت مدعی شده است نیمی از شرکت‏هایی که نامشان وارد ۵۰۰ شرکت برتر مجله فورچون شده است، از خدمات پردازش ابری ویندوز آزور استفاده می‏کنند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت zdnet، مایکروسافت اعلام کرده تعداد کاربران و مشتریان خدمات پردازش ابری این شرکت که به آزور (Azure) مشهور است، به بیش از ۲۵۰ هزار نفر رسیده است که در این میان نیمی از ۵۰۰ شرکت برتری که نامشان در فهرست برترین‏های فورچون درج شده است، حضور دارند.

شرکت مایکروسافت چند روز پیش نیز با ارائه آمار و ارقام مشابهی ادعا کرده بود روزانه هزار کاربر جدید به کاربران ویندوز آزور افزوده می‏شود. این شرکت همچنین ادعا کرده است در کنار افزایش مشتریان و کاربران خدمات پردازش ابری آزور، ظرفیت پایگاه‏های این خدمات را نیز افزایش می‏دهد. 

بنا بر ادعای این غول نرم‏افزاری، ظرفیت پایگاه‏های پردازش ابری آزور هر شش تا ۹ ماه دو برابر خواهد شد.

شرکت مایکروسافت نیز همانند آمازون که از دیگر عرضه‏کنندگان مطرح خدمات پردازش ابری است، به صراحت اعلام نکرده است که دقیقاً چه میزان داده را در پایگاه‏های آزور خود ذخیره کرده است. 

استیون مارتین، مدیر بخش ویندوز آزور در وبلاگ آزور نوشته است: این پایگاه‌ها در هر ثانیه به طور متوسط ۲۷۰ هزار درخواست پردازش دریافت می‏کنند که می‏توان این رقم را به ۸۸۰ هزار درخواست افزایش داد.

گفتنی است مایکروسافت هفته گذشته خدمات پردازش ابری خود را به قابلیت‏های احراز هویت چند عاملی نیز مجهز کرده است. 

کاربران آفیس ۳۶۵ (Office ۳۶۵)، ویندوز آزور ( Azure)، دینامیک سی آر اِم آنلاین (Dynamics CRM Online)، ویندوز اینتون (Windows Intune) و سایر خدمات پردازش ابری مایکروسافت از این پس برای وارد شدن به محیط این خدمات باید از سد فیلترهای احراز هویت چند عاملی بگذرند.
کد مطلب: 26531
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام