۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۸

وضعیت بازار جهانی ابزارهای سایبری طی 10 سال آینده مشخص شد

ایتنا - آمریکای شمالی حاکمیت بازار جهانی ابزارهای امنیتی را در دست دارد و ایالت متحده آمریکا بزرگترین کشور در حوزه پرداخت هزینه در حوزه ابزارهای امنیتی محسوب می‌شود.
وضعیت بازار جهانی ابزارهای سایبری طی 10 سال آینده مشخص شد


مرکز Market Research Report.biz به تازگی گزارشی را با عنوان "بازار جهانی امنیت سایبری ۲۰۱۳-۲۰۲۳" منتشر کرده است که وضعیت بازار ابزارهای امنیتی طی ۱۰ سال آینده را مشخص می‌کند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، این گزارش ضمن بررسی تاریخچه حضور ابزارهای امنیتی،‌ عوامل تاثیرگذار بر این بازار را مورد بررسی قرار داده و اعلام کرده است که میزان سازگاری کاربران با این قبیل برنامه‌ها چگونه پیش خواهد رفت.

در گزارش یاد شده آمده است که آمریکای شمالی حاکمیت بازار جهانی ابزارهای امنیتی را در دست دارد و ایالت متحده آمریکا بزرگ‌ترین کشور در حوزه پرداخت هزینه در حوزه ابزارهای امنیتی محسوب می‌شود.

پیش‌بینی شده است که طی این دوره زمانی ۱۰ ساله آمریکای شمالی در مجموع ۹۳.۶ میلیارد دلار در زمینه خرید ابزارهای امنیتی و تقویت سیستم‌های رایانه‌ای هزینه کند.

در اروپا هم از مدتی قبل طرح‌هایی مبنی بر کاهش سرمایه‌گذاری در حوزه ICT به اجرا رسیده است، اما با این وجود ارزش بازار امنیت سایبری این قاره طی دوره یاد شده به ۲۴.۷ میلیارد دلار می‌رسد و بستر مناسبی را برای حضور سرمایه‌گذاران در این عرصه فراهم می‌کند.

در منطقه آسیا – پسیفیک طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۳ میلادی ارزش بازار ابزارهای امنیت سایبری ۲۳.۲ میلیارد دلار محسابه شده است و پس از آن‌هم بازارهای خاورمیانه و آمریکای لاتین به‌ترتیب با ۲۲.۸ و ۱.۶ میلیارد دلار قرار گرفته‌اند.

در گزارش جدید مرکز Market Research آمده است که بیشترین تحولات در حوزه امنیت سایبری توسط شرکت‌های خصوصی صورت می‌گیرد و مراکز دولتی کمتر در این زمینه فعالیت می‌کنند.

در کشور آمریکا بخش‌های خصوصی و عمومی به صورت یکسان در این زمینه حضور یافته‌اند که پیش‌بینی می‌شود طی ۱۰ سال آینده مجموع سرمایه‌گذاری‌های آنها در این زمینه به ۹۴ میلیارد دلار برسد.

کشور بریتانیا هم از سال ۲۰۱۰ به‌بعد سالانه ۸۰۰ میلیون دلار به بودجه خود برای تقویت ابزارهای سایبری افزوده است و تلاش‌های خود در این زمینه را افزایش می‌دهد.
 
 
کد مطلب: 26523
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام