۰
plusresetminus
شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰

یاهو شرکت تولیدکننده ابزارهای موبایلی خرید

ایتنا - یاهو با انتشار بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد که شرکت تولیدکننده ابزار تصویری GhostBird برای گوشی‌های هوشمند را خریداری کرده است.
یاهو شرکت تولیدکننده ابزارهای موبایلی خرید


شرکت یاهو که این روزها تلاش فراوان بر تثبیت موقعیت خود در بازار جهانی تلفن‌های همراه دارد، یک مرکز تولیدکننده ابزارهای کاربردی گوشی‌های هوشمند را خریداری کرد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، یاهو با انتشار بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد که شرکت تولیدکننده ابزار تصویری GhostBird برای گوشی‌های هوشمند را خریداری کرده است.
این شرکت تاکنون ابزارهایی روانه بازار کرده است که در سری گوشی‌های هوشمند آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد و با سرویس تصویری Flickr هم سازگاری دارد.

شرکت یاهو هنوز خبری در رابطه با جزئیات مالی خرید شرکت GhostBird Software منتشر نکرده است.
لازم به ذکر است که این شرکت ابزارهای محبوب KitCam و PhotoForge۲ مخصوص آیفون را نیز عرضه کرده است.

یاهو در این خصوص طی بیانیه‌ای توضیح داد: «ما در نظر داریم ابزارهای موبایلی فراوانی را در حوزه تصویربرداری روانه بازار کنیم که این تصمیم در راستای خرید شرکت GhostBird و سازگاری آن با خدمات تصویری Flickr صورت می‌گیرد».

آن دسته از کاربرانی که ابزارهای KitCam و PhotoForge۲ را روی گوشی آیفون در اختیار دارند همچنان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، اما یاهو هم‌اکنون این ابزارها را از روی فروشگاه اینترنتی اپل حذف کرده است و قصد دارد نسخه‌های به‌روز شده آن‌ها را در آینده نزدیک روانه بازار کند.

کد مطلب: 26521
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام