۵
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۱

اختلالات اینترنت = کمبود پهنای باند + تقاضای بالای کاربران

ایتنا- اگر قرار باشد تعداد بالای کاربران باعث اختلال اینترنتی و سرعت پایین شوند، با این حساب اینترنت کشور میلیاردی چین، باید با سرعتی معادل صفر باشد!
اختلالات اینترنت = کمبود پهنای باند + تقاضای بالای کاربران


مدیر یک شرکت ارائه‌دهنده پهنای باند اینترنت، اختلالات اینترنتی را به دلیل تقاضای بالای کاربران به استفاده از اینترنت و کمبود پهنای باند نسبت به این تقاضا می‌داند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، محمدرضا حلوایی اظهار کرد:‌ بخشی از کندی سرعت به دلیل نارسایی در getway است و ارائه خدمات پهنای باند در شرکت‌های اینترنتی را با اختلال مواجه کرده است.


وی در ادامه اظهار کرد: طبیعتا مصرف اینترنت در زمان انتخابات به دلیل علاقه مردم به پیگیری اخبار و تاکید بر تبلیغات فضای مجازی بیشتر می‌شود و پهنای باند در دسترس برای جوابگویی به این افزایش مصرف کافی نیست.


او در رابطه با انتظارات خود به عنوان فعال در زمینه ارائه پهنای باند گفت: وقتی تعامل سازگاری بین شرکت‌های بنیانگذار شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت‌های PAP و غیره نیست و فضای ارائه اینترنت به سوی تک قطبی شدن می‌رود، نمی‌توان از آینده انتظاری داشت.
کد مطلب: 26484
نام شما
آدرس ايميل شما


Farhad
feedback
عجب وضعی شده
نمونه بارز تولید ملی همین میشه :|
کاربر
feedback
Iran, Islamic Republic of
انحصار , انحصار
زیر ساخت بایستی انحصارش برداشته بشه
مخابرات بایستی تابع قوانین تنظیم مقررات بشه
قطعا شرکت های خصوصی باید حمایت بشن تا فضای رقابت باقی بمونه
فرشاد
feedback
پهنای باندی که قبلا اعلام شده قطعا برای این تعداد کاربر اینترنتی کفایت نمیکنه و باید ده ها و بلکه صدها برابر بشه.. اما اختلالاتی که هم اکنون وجود داره ربطی به این کمبود پهنای باند نداره. کمبود پهنای باند قطعا باعث نمیشه که همین وبسایت itna.ir همه عکسها و فونتها و منوهاش در هم و بر هم دانلود بشه. از دیشب تا همین چند ساعت پیش همه عکسها و منوهای وبسایت itna.ir و دو وبسایت دیگر بصورت کاملا در هم و بر هم و عجیب و غریب دانلود میشد. یا مثلا چرا این کمبود پهنای باند روی جیمیل و بعضی از سرویسهای مورد غضب مثلا https اثر میکنه ولی روی بقیه اثر نمیکنه ؟!! آیا این کمبود پهنای باند اینقدر هوشمنده که میدونه باید چه موقع روی چه سرویسی اختلال ایجاد کنه ؟!!!

با تشکر از ایتنا
امین
feedback
اگه پهنای باندتون کمه چرا این همه مشترک میگیرین؟! پول شیرینه نه؟
ghafar
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا جالبه که هیچ کس جرات نداره بگه اینترنت ملی شد . بدون سر و صدا خیلی ساده امتحان کنید اگر یک سرور داخلی رو پینگ کنید زمان اون عدد 50 رو نشون میده اما وقتی https رو پینگ کنید سرعتش به 4600 میرسه . این همون اینترنت ملی است که منتظرش بودید . سه ماه از کاهش سرعت میگذره و هیچکس هیچ پاسخی نداره که بده
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام