۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۹

مراسم قرعه کشی مشترکان صبانت برگزار شد

ایتنا - این مراسم به صورت مستقیم از سایت شرکت صبانت پخش می‌شد.
مراسم قرعه کشی مشترکان صبانت برگزار شد


عصر روز ۹ خرداد مراسم قرعه کشی جوایز ویژه مشترکان شرکت صبانت در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.


به گزارش ایتنا در این مراسم مجید صدری مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) به پیشرفت‌های اخیر صبانت در جلب رضایت کاربران از جمله افزایش سرعت پاسخگویی و رضایت کاربران ار طریق تحویل سریع درخواست‌ها اشاره کرد.

در ادامه، فلاح، مدیر شرکت ارتباطات پرورش داده‌ها در باره محصولات امنیتی کوئیک هیل و مزایای بهره بردن از آنتی ویروس اوریجینال توضیحاتی داد و از عرضه انحصاری آن توسط پرورش داده‌ها در قالب همکاری رسمی با شرکت تولیدکننده و با ارائه خدمات کامل پس از فروش خبر داد.

فلاح از جمله مزایای رقابتی آنتی ویروس Quick Heal به به روز رسانی آنی و هزینه‌های جانبی مناسب و نیز امکانات سفارشی سازی آن برای شرکت‌های ایرانی، اشاره کرد.

در ادامه از نمایندگان فروش برتر صبانت درسراسر کشور تقدیر شد و به تعدادی از آنان لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.


بخش پایانی مراسم نیز به قرعه کشی یک دستگاه خودروی X33 اختصاص داشت که از ماه‌ها پیش به کاربران و مشترکان این شرکت تامین کننده خدمات اینترنتی وعده داده شده بود.
 مطابق این گزارش در نهایت نام یک برنده خوشبخت تهرانی از قرعه درآمد، تا مدیر شرکت شخصا با او تماس بگیرد و بردن خودرو را در مقابل حضار به وی تبریک بگوید.

گفتنی است همزمان کل این مراسم به صورت مستقیم از وب‌سایت شرکت انتقال داده‌های نداگستر صبا(صبانت) پخش می‌شد و مشترکانی که امکان شرکت در مراسم را پیدا نکرده بودند نیز امکان مشاهده روال مراسم و قرعه کشی را به صورت آنلاین داشتند.
 
 
کد مطلب: 26467
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام