۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۰

روزانه 1000 نفر به کاربران ویندوز آزور افزوده می‏شود

ایتنا- پلتفرم‌های لینوکس و ویندوز که از پایگاه آزور عرضه می‌شود بیشتر از سایر خدمات ابری عمومی مایکروسافت توانسته کاربران را جذب کند.
روزانه 1000 نفر به کاربران ویندوز آزور افزوده می‏شود


مایکروسافت ادعا کرده است خدمات پردازش ابری آزور (Azure) این شرکت، هفته‏ای ۷ هزار کاربر جدید را جذب خود می‏کند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت zdnet، مدیران مایکروسافت در کنفرانسی با عنوان تِک اِد (TechEd) از رشد بی‏سابقه کاربران پایگاه خدمات پردازش ابری ویندوز آزور خود خبر داده‏اند. 

به گفته آنها پلت‏فرم‏های لینوکس و ویندوز سرور که از طریق پایگاه آزور عرضه می‏شود، بیش از سایر خدمات پردازش ابری عمومی مایکروسافت در جذب کاربران جدید موفق بوده است.

بر اساس این گزارش، پایگاه ویندوز آزور روزانه هزار کاربر جدید را جذب خدمات خود می‏کند. مایکروسافت پیش از این در ماه آوریل اعلام کرده بود حدود ۲۰۰ هزار کاربر از خدمات این پایگاه استفاده می‏کنند. 

مدیران این شرکت گفته‏اند تا قبل از زمانی که مایکروسافت قابلیت IaaS یا «عرضه زیرساخت‏ها از طریق فناوری پردازش ابری» را به به ویندوز آزور نیفروده بود، این پایگاه هفته‏ای ۳ هزار کاربر جدید را جذب می‏کرد، اما حالا این رقم به ۷ هزار کاربر در هفته رسیده است.

پایگاه خدمات پردازش ابری ویندوز آزور در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار سرور در سراسر جهان دارد. مایکروسافت اعلام کرده است قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی ۲۵ پایگاه داده‏ای جدید را به این خدمات بیفزاید.

گفتنی است پایگاه پردازش ابری ویندوز آزور برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۰ توسط مایکروسافت راه‏اندازی شد. این پایگاه هم اکنون دارای قابلیت‏هایی مثل IaaS (زیرساخت به مثابه خدمات) و PaaS (پلت‏فرم به مثابه خدمات) و بسیاری از ابزارها و راهکارهای عرضه شده از سوی مایکروسافت و سایر شرکت‏های نرم‏افزاری را پشتیبانی می‏کند.
کد مطلب: 26450
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام