۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰

تعداد کاربران نسخه جدید آفیس 365 از یک میلیون نفر گذشت

ایتنا- آفیس 365 در تبلیغاتش می‌گوید: آماده‌است تا با شما همکاری کند هرکجا که هستید!
تعداد کاربران نسخه جدید آفیس 365 از یک میلیون نفر گذشت


مایکروسافت اعلام کرده است تعداد کاربران یکی از راهکارهای پردازش ابری این شرکت که به نسخه هوم پریمیوم آفیس ۳۶۵ معروف شده است، از صد میلیون گذشته است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت cmswir، آفیس ۳۶۵ یکی از راهکارهای آفیس است که مایکروسافت آن را در فضای پردازش ابری عرضه کرده است. نسخه جدید این راهکار حدود سه ماه قبل روانه بازار شد و به آفیس ۲۰۱۳ معروف شد. 

بنابر اعلام مایکروسافت، این نسخه از سوی کاربران مورد استقبال زیادی واقع شده و تعداد مشترکان آن در عرض کمتر از چهار ماه از مرز یک میلیون نفر گذشته است.

شرکت مایکروسافت آفیس ۳۶۵ را در نسخه‏های متفاوتی عرضه کرده است که از آن جمله می‏توان به نسخه‏های ویژه کاربران خانگی، دانشگاهی، اداری و نیز نسخه‏هایی با نام‏های پروپلوس و ۲۰۱۳ اشاره کرد.
 
آفیس ۲۰۱۳ نیز در نسخه‏های مختلفی مثل آفیس پروفشنال، آفیس استاندارد، آفیس هوم اند استیودنت (Home & Student) و آفیس هوم اند بیزینس (Home & Business) اشاره کرد.

در حال حاضر کاربرانی که مایل به استفاده از نسخه تحت پردازش ابری آفیس هستند می‏توانند با پرداخت حق اشتراک ماهیانه از این راهکار استفاده کنند. پرداخت ماهیانه این حق اشتراک‏ها به‌ویژه برای کسب و کارهای کوچک بسیار جذاب است.

بر اساس این گزارش، کاربرانی که قصد استفاده از نسخه هوم پریمیوم آفیس ۳۶۵ را دارند باید سالانه ۱۰۰ دلار (یا ماهیانه ۸.۳۳ دلار) به عنوان حق اشتراک بپردازند. 

نسخه ویژه کاربران دانشگاهی این راهکار نیز ارزان‏تر است و کاربران دانشگاهی در آمریکا با پرداخت ۷۹.۹۹ دلار به ازای چهار سال می‏توانند از آن استفاده کنند.

یکی از موفقیت‏های مایکروسافت در زمینه بازاریابی نسخه هوم پریمیوم آفیس ۳۶۵ این است که در مقایسه با راهکارهای پردازش ابری دیگر رقبا در مدت بسیار کمتری توانسته یک میلیون کاربر جذب کند.
کد مطلب: 26413
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام