۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
با حمایت بیل گیتس

دانشمندان صاحب یک شبکه اجتماعی می‌شوند

ایتنا- این پروژه بی‌سروصدا، توسط بیل گیتس و چند سرمایه‌گذار دیگر در صدد است پیشرفت‌های علمی را سریع‌تر و دانشمندان را برای همکاری‌های بیشتر ترغیب کند.
دانشمندان صاحب یک شبکه اجتماعی می‌شوند


براساس گزارش‌های منتشر شده در آلمان، بیل گیتس روی یک شبکه اجتماعی برای دانشمندان سرمایه گذاری کرده تا به همکاریهای علمی سرعت ببخشد.


به گزارش ایتنا از مهر، وال استریت جورنال آلمان اعلام کرد که بیل گیتس از بنیانگذاران مایکروسافت به همراه چند سرمایه گذار دیگر به صورت نسبتا بی سرو صدا سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون دلاری روی یک شرکت تحقیقاتی علمی داشته است.

این خبر تاکنون به تأیید منابع رسمی نرسیده است اما براساس همین گزارش های تأیید نشده، این شرکت "ریسرچ گیت" نام داشته و در برلین مستقر است. این شرکت به عنوان یک شبکه اجتماعی تلاش می کند پیشرفتهای علمی را سریعتر کرده و به دانشمندان برای همکاریهای بیشتر کمک کند.

یک نشریه فناوری آلمان، از یک بیانیه اقتصادی به سرمایه گذاری روی این شرکت پی برده است، اما در این بیانیه اشاره ای به نام سرمایه گذاران نشده است.

تحلیلگران فناوری اعتقاد دارند خبر حضور بیل گیتس پشت این شبکه، چه صحت داشته باشد و یا کذب باشد، تأسیس این شبکه اجتماعی علمی که دارای حامیات مختلف است خود به قدر کافی تأثیرگذار است.
کد مطلب: 26395
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام