۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۵
ایرانسل اول شد

ارزيابي اپراتورها با هدف توسعه كمي و كيفي خدمات آنان انجام مي شود

ایتنا - فرقانی: شركت خدمات ارتباطي ايرانسل رتبه اول و شركت ارتباطات سيار ايران رتبه دوم را در ارزيابي اپراتورهاي شبكه سيار كسب كردند.


معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در تشريح فرايند ارزيابي اپراتورهاي فعال در حوزه ICT گفت: به منظور حمايت از كاربران و اپراتورها و توسعه كيفي و كمي خدمات از طريق ايجاد فضاي رقابتي سالم، ارزيابي و رتبه‌بندي اپراتورها به صورت سالانه، از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي انجام مي‌شود.


به گزارش ایتنا از روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي محمدعلي فرقاني افزود: در اين ارزيابي اپراتورهاي تلفن همراه با هفت معيار مديريت و رهبري، منابع انساني، نتايج كليدي عملكرد، فرايندهاي سازماني، نتايج مشتري، نتايج جامعه و منابع و مشاركت با شاخص‌هاي مختلف سنجيده مي‌شوند.

وي افزود: براساس اين شاخص‌ها در سال جاري، شركت خدمات ارتباطي ايرانسل رتبه اول و شركت ارتباطات سيار ايران رتبه دوم را در ارزيابي اپراتورهاي شبكه سيار كسب كردند و در حوزه اپراتورهاي شبكه تلفن ثابت نيز رتبه اول به شركت مخابرات استان قم و رتبه دوم به شركت مخابرات استان خراسان رضوي اختصاص يافت.

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي درباره شاخصهاي ارزيابي اپراتورهاي سرويسهاي فناوري اطلاعات اظهار كرد: اپراتورهاي PAP و SAP نيز كه رتبه‌هاي آنان در سومين جشنواره فاوا اعلام شد در چهار محور رضايتمندي كاربران و مشتريان با لحاظ نمودن كيفيت سرويس، قانونمداري و توسعه فرهنگ و ادبيات رگولاتوري، انجام تعهدات توسعه و اجرا و عملكرد شبكه مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند كه بيشترين شاخصها در اين حوزه به رضايتمندي مشتريان اختصاص دارد.

از ميان دارندگان پروانه SAP ، شركت ارتباطات ماهواره‌اي سامان، شركت پارس ارتباطات و شركت آرين ماهواره و در ميان دارندگان پروانه PAP، شركت آريا رسانه تدبير (شاتل)، شركت پارسان لين ارتباطات و شركت انتقال داده‌هاي آسياتك به ترتيب رتبه‌هاي اول تا سوم را در ارزيابي اپراتورهاي سرويس‌هاي فناوري اطلاعات كسب كردند. 
 
 
کد مطلب: 26349
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام