۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹

اضافه شدن اولترابوک یوگا ۱۱ اس، به خط تولید لنوو / Yoga ۱۱S

ایتنا- یوگاها، سری موفقی هستند چرا که قابلیت چرخش و انعطاف پذیری زیادی دارند.
اضافه شدن اولترابوک یوگا ۱۱ اس، به خط تولید لنوو / Yoga ۱۱S


کمپانی لنوو رسما اولترابوک کانورتیبل یوگا یازده اس Yoga ۱۱S را به خط تولید خود اضافه کرد.


قبلا یوگا ۱۱ با ویندوز آر تی و تراشه ARM راهی بازار شده بود و حالا مدل ۱۱S با پردازنده اینتل آیوی بریج Ivy Bridge و ویندوز ۸ پرو تولید و عرضه می‌شود.

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین،‌موفقیت‌های سری یوگا به‌دلیل کانورتیبل بودن و انعطاف پذیری اولترابوک ( چرخاندن آن به هر جهتی که دوست دارید) بوده و این تبلت با چرخش اندک اولترابوک شده و با چرخش مجدد دوباره تبلت می شود.

همان طوری که گفته شد نسخه ۱۱ اینچی آن چند ماه پیش با پردازنده ARM و ویندوز آر تی عرضه شد (ویندوزی که اپ‌ها با خرید از فروشگاه به صورت پک قابل اجرا در ویندوز است و مانند ویندوز معمولی قابل نصب و پاک شدن نیست)

بعدا بدلیل شکایت کاربران و اظهار نظر در مورد اینکه با خرید انی دستگاه پول خود را دور ریخته اید، لنوو تصمیم گرفت تغییراتی در آن بوجود بیاورد و مدل جدید در واقع همان تغییرات مورد نظر کاربران مایوس از مدل ۱۱ است که حالا رخ می نماید.

لنوو در نمایشگاه CES لاس وگاس امسال نمونه ای از مدل بعدی را نشان داد و حالا مدل ۱۱S را معرفی کرده است تا کاربران را راضی کند. (از روز ۲۳ ژوئن در سایت bestbuy قابل دسترس خواهد بود)

مدل ۱۱S با پردازنده core i۳-۳۲۲۹y ۷۹۹ دلار و با پردازنده core i۷-۳۶۸۹y حدود ۱۳۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. تا ۸ گیگ رم می خورد اما به صورت از قبل تعریف شده برای فروش رسمی ۴ گیگ نصب شده است.(قابل ارتقا خواهد بود با هزینه اضافی)

هارد آن نیز حداقل ۱۲۸ گیگ اس اس دی و حداکثر ۲۵۶ گیگ خواهد بود. گرافیک اینتل سری ۴۰۰۰ اچ دی داشته و ۱۳۶۶ در ۷۶۸ با صفحه ۱۱.۶ اینچی با backlit است.

در مدل ۱۳۴۹ دلاری ویندوز ۸ پرو به صورت کامل روی آن نصب است.(آن را شبیه یوگا ۱۳ می کند)
کد مطلب: 26263
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام