۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۰
هشدار مایكروسافت:

ارتباط ربایی حساب‌های فیس‌بوك با استفاده از یك تروجان جدید

ایتنا- این بدافزار اولین بار با عنوان Trojan:JS/Febipos.A در كشور برزیل مشاهده شده است و سعی می كند تا خودش را به روز نگه دارد.
ارتباط ربایی حساب‌های فیس‌بوك با استفاده از یك تروجان جدید


شركت مایكروسافت به كاربران فیس بوك هشدار می دهد كه یك قطعه بدافزار جدید با ظاهر یك توسعه دهنده گوگل كروم یا یك افزونه فایرفاكس مشاهده شده است و به عنوان یك تهدید برای ارتباط ربایی حساب های كاربری فیس‌بوك به شمار می رود. 


به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، این بدافزار اولین بار با عنوان Trojan:JS/Febipos.A در كشور برزیل مشاهده شده است و سعی می كند تا خودش را به روز نگه دارد. 


زمانی كه این بدافزار دانلود می شود، بررسی می‌كند كه آیا كامپیوتر آلوده شده وارد حساب كاربری فیس بوك شده است یا نه و پس از آن یك فایل پیكربندی شده را دانلود می‌كند كه شامل فهرستی از دستورات لازم برای توسعه مرورگر می باشد. 


سپس این بدافزار یكسری عملیات را بر روی فیس بوك اجرا می كند از جمله موافقت با یك صفحه، به اشتراك گذاری، گذاشتن مطلب، عضو گروه شدن و گفتگو با دوستان دارنده حساب كاربری. 


شركت مایكروسافت توضیح نداده است كه این بدافزار چگونه خود را نصب می كند و یا چه تعداد حساب كاربری توسط این بدافزار آلوده شده است.
کد مطلب: 26197
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام