۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۰

نخستین نشست سالانه msi برگزار شد

ایتنا - نوت بوک فوق سبک S۳۰، اسلاید بوک S۲۰ و نکات کلیدی و اصلی نوت بوک های مخصوص بازی جدید msi از جمله مواردی بودند که در این مراسم به آنها اشاره شد.


کمپانی msi به همراه شرکت ماتریس نماینده انحصاری این کمپانی در ایران با حضور مدیران msi و ماتریس در کنار خبرنگاران رسانه های مختلف و نمایندگان ارشد فروش روز اول اردیبهشت ماه جدیدترین فناوری ها و محصولات همراه msi در سال ۲۰۱۳ را معرفی کردند.


به گزارش ایتنا نوت بوک فوق سبک S۳۰، اسلاید بوک S۲۰ و نکات کلیدی و اصلی نوت بوک های مخصوص بازی جدید msi از جمله مواردی بودند که در این مراسم به آنها اشاره شد.

نوت بوک ۳/۱۳ اینچی S۳۰ با وزن ۴/۱ کیلوگرم و ضخامت شش در باریک ترین قسمت تا ۲۸/۲ سانتیمتر در ضخیم ترین قسمت، میتواند همراهی خوب برای کاربرانی باشد که از نوت بوک برای انجام امور روزمره استفاده می‌کنند.
S۳۰ از پردازنده های ULV اینتل (سری پنتیوم یا Core i۳) استفاده کرده و امکان نصب حافظه های RAM با استاندارد DDR۳ در آن وجود دارد و عمر باتری آن بیش از ده ساعت ذکر شده است.

طبق اطلاعات ارائه شده عمر باتری این نوت بوک بیش از ده ساعت خواهد بود و امکان نصب درایو های SSD با پورت mSATA نیز در آن وجود دارد.
صفحه لمسی Touchpad از ویژگی‌های لمسی ویندوز هشت پشتیبانی کرده و پیروی از استاندارد صوتی THX کیفیت صدای بهتری را در زمان تماشای فیلم ها فراهم خواهد کرد.

یک پورت USB ۳.۰، یک پورت USB ۲.۰، خروجی تصویر HDMI، اتصال شبکه بیسیم ۸۰۲.۱۱n و بلوتوث نسخه چهارم از دیگر ویژگی های این محصول است. 

دستگاه Sliderbook S۲۰ محصول دیگر msi است که با داشتن وزن ۲/۱ کیلوگرم، صفحه نمایش ۶/۱۱ اینچی با پانل IPS لمسی، درایو ذخیره سازی SSD، پردازنده Core i۵ و عمر باتری تا شش ساعت (با استفاده از باتری سه سلولی با ظرفیت ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعت) به محصولی کاملاً همراه و ایده آل تبدیل شده است.
یک صفحه کلید به صورت کشویی در زیر صفحه نمایش قرار دارد در کنار این صفحه کلید، انواع پورت ها از جمله USB ۳.۰، mini HDMI و پورت شبکه گیگابیتی قرار گرفته است.

در ضمن این مدل از فناوری Intel WiDi و مجموعه Intel Small Business نیز پشتیبانی میکند و به همین خاطر میتوان S۲۰ را در رده محصولات اداری نیز قرار داد.

از آنجا که این مدل به صورت یک تبلت نیز قابل استفاده است، سنسور های شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نمای دیجیتال نیز برای آن در نظر گرفته شده تا کاربر به شکل آسان‌تر و بهینه تری از این محصول استفاده نماید. 

سرانجام نوبت به معرفی ویژگی های جدید نوت بوک های مخصوص بازی msi رسید که مهمترین آنها Matrix Display، Super RAID ۲، Cooler Boost ۲ و DoubleKiller نام دارند.
ویژگی DoubleKiller به استفاده از چیپست های سری Killer در اتصال شبکه بیسیم و همچنین اتصال Ethernet اشاره دارد که کمترین میزان تاخیر در انتقال اطلاعات را داشته و امکان مدیریت پهنای باند نیز در آنها وجود دارد.

نوت بوک های جدید مخصوص بازی msi دارای خروجی های تصویر DisplayPort، HDMI و D-Sub هستند و به کمک آنها میتوان علاوه بر تصویر صفحه نمایش نوت بوک، سه تصویر مجزای دیگر را نیز روی سه صفحه نمایش متصل به نوت بوک مشاهده کرد(Matrix Display) بدین ترتیب می‌توان در زمان بازی به چک کردن ایمیل ها نیز پرداخت و امور دیگر را تحت نظر گرفت.
Cooler Boost ۲ به طراحی جدید خنک کننده در نوت بوک های مخصوص بازی msi اشاره دارد که با اضافه کردن یک لوله انتقال حرارت بین خنک کننده پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی، گرما را بین این دو خنک کننده تقسیم کرده و باعث بهینه شدن کارکرد سیستم خنک کننده می‌شود.

به گفته مسئولان msi، استفاده از این روش حدود ۷ تا ۸ درجه سانتیگراد دمای قابل حس روی بدنه نوت بوک را کاهش میدهد. ویژگی Super RAID ۲ نیز با استفاده از ویژگی RAID و درایو های SSD، سرعت انتقال اطلاعات را به حداکثر ۱۵۰۰ مگابایت در ثانیه خواهد رساند. بهینه سازی کیفیت صدا نسبت به نسل قبل، استفاده از آمپلی‌فایر هدفون برای بهبود خروجی صدای هدفون متصل به نوت بوک، استفاده از بلندگوهای Dynaudio روی نوت بوک و استاندارد های صوتی از جمله THX موارد دیگری هستند که در سری بعدی نوت بوک های مخصوص بازی msi خواهیم دید. 
 
 
کد مطلب: 26080
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام