۶
۰
plusresetminus
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۲

اجرای طرح «هر خانوار ایرانی یک خط اینترنت پرسرعت»

ایتنا - هدف‌گذاری جدید شرکت مخابرات برای اجرای «هر خانوار ایرانی یک خط اینترنت پرسرعت» و پاسخ‌گویی به نیاز بازار ضروری است.
اجرای طرح «هر خانوار ایرانی یک خط اینترنت پرسرعت»


توان بازار اینترنت پرسرعت کشور بسیار بالا است و به زودی طرح «هر خانوار ایرانی یک خط اینترنت پرسرعت» برای پاسخ‌گویی به نیاز بازار اجرا می‌شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، علیرضا صیدی - رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران - با بیان این مطلب، هدف‌گذاری جدید شرکت مخابرات را برای اجرای «هر خانوار ایرانی یک خط اینترنت پرسرعت» و پاسخ‌گویی به نیاز بازار ضروری دانسته و عنوان کرده است: تجربه نشان داده که این حوزه‌ها با نیاز جهشی برای دریافت این خدمات روبه‌رو می‌شوند. 


بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات، وی، همچنین توسعه محتوای بومی و خدمات بر بستر باند وسیع را یکی از ملزومات پیشرفت دراین حوزه دانست و گفته است: در صورتی که محتوای بومی و خدمات به اندازه قابل قبولی گسترش پیدا کند و استفاده از اینترنت برای خانوارها، بیش از هزینه پرداختی برای آن سود داشته باشد، به‌طور حتم درخواست برای استفاده از این خدمات به سرعت افزایش می‌یابد و حتی با استفاده از این خدمات می‌توان تاثیر چالش‌هایی نظیر نوسانات ارزی را تا حد زیادی از بین برد.

صیدی با تاکید بر نقش مخابرات در توسعه محتوا و کاربری‌های بومی افزود: دراین راستا شرکت مخابرات ایران می‌تواند نقشی کلیدی در ایجاد بستر ارائه این خدمات ایفا کند. به همین دلیل ما در یکی از گام‌های خود برای توسعه محتوا و کاربری‌های بومی در کشور به سمت توسعه دیتاسنترها به عنوان یکی از ارکان توسعه این بخش حرکت کرده‌ایم.
 
 
کد مطلب: 26027
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
واسه خانواده های مردم تصمیم نگیرید. شما پهنای باند لازم رو با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار بدید. تصمیم اینکه خانواده صلاح هست که یک خط پر سرعت داشته باشه یا نه به عهده والدین هست.
alireza
feedback
برید بابا.من نمی دانم با این هزینه بالا اینترنت چه جوری می خواهم این کار را انجام دهند؟؟؟؟؟؟؟
حامد
feedback
Russian Federation
قسمت تماس با ما رو تو سایتتون ندیدم اینجا پیام میذارم / سایت شما دو ماه هست که با اینترنت پارس آنلاین توی کرمان مشکل پیدا کرده / من حتی خودم سرور روی دیتاسنتر پارس انلاین تهران هم دارم / از توی سرور هم نمیتونم سایت شما رو باز کنم واسه همین مجبورم با وی پی ان بیام سایت شما رو ببینم
یکتا
feedback
اوه اوه بدبخت شدیم رفت دیگه ، از فردا همین چیکه اینترنت هم که داریم تقسیم میشه بین همه
سجاد
feedback
خدا کنه اینترانت پر سرعت نباشه
مجید
feedback
اعتصاب فقط اوضاع روز به روز خرابتر میشه زمان داره به عقب برمیگرده
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام