۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۸

برج‌العرب میزبان نمایندگان کامگارد

ایتنا - دومین گردهم‌آیی نمایندگان شرکت کامگارد همچون سال گذشته در دبی و این بار در برج‌العرب برگزار می‌گردد.
برج‌العرب میزبان نمایندگان کامگارد


در پی برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین گردهمایی منطقه‌ای نمایندگان این شرکت در سال گذشته، امسال نیز نمایندگان کامگارد در دوبی دور هم جمع می‌شوند.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت کامگارد، این گردهمایی در یازدهمین سالگرد سال تاسیس شرکت کامگارد برگزار می‌شود، و دومین گردهمایی سراسری نمایندگان این شرکت در سراسر کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریفای شمالی خواهد بود.

در این مراسم که ۱۲ اردیبهشت (۲ می) در برج‌العرب برگزار می‌شود، سیاست‌های آینده شرکت کامگارد در قبال نمایندگان معرفی شده و پتانسیل‌های جدید این مجموعه برای فعالیت‌های آتی نمایندگان معرفی خواهد شد.
این کنفرانس فرصتی در اختیار نمایندگان می‌گذارد تا با یکدیگر بیشتر آشنا شده و تعاملات خود را در قالب مجموعه خانواده کامگارد افزایش دهند. 

از برنامه‌های از پیش تعیین شده این گردهم‌آیی سخنرانی نمایندگان شرکت‌های Kaspersky و Engenius است.

این شرکت‌ها به عنوان شرکای مهم تجاری کامگارد، حامیان پلاتینی این گردهم‌آیی هستند. اما در این مراسم دیگر محصولات کامگارد هم معرفی می‌شوند. از جمله آنها می‌توان به معرفی محصولات شرکت‌های Gateprotect ، Tripwire، Acunetix و WinMagic اشاره کرد که به عنوان اسپانسرهای طلایی جزو حامیان این مراسم هستند.
البته در بین برندهای مجموعه کامگارد GFI و هم جزو حامیان نقره‌ای این مراسم دیده می‌شود. 

اما قسمت مهیج این مراسم، بخش معرفی کاندیداهای دریافت جوایز کامگارد است.
همچون سال‌های گذشته از میان نمایندگان و شرکای تجاری کامگارد، تعدادی از آنها به عنوان بهترین همکاران در گروه‌بندی‌های مختلف انتخاب می‌شوند و جوایز خود را از مدیران این مجموعه دریافت می‌کنند.

گفتنی است هزینه‌های اقامت برخی از میهمانان ویژه(VIP) این گردهم‌آیی توسط شرکت کامگارد پرداخت خواهد گردید.

درباره کامگارد
شرکت کامگارد در سال ۲۰۰۲ در دبی تاسیس گردید و دفتر مرکزی آن در منطقه اینترنت سیتی دبی در امارات متحده عربی قرار دارد.
این شرکت یکی از توزیع کننده‌های پیشرو در زمینه محصولات امنیت فناوری اطلاعات در خاورمیانه و آفریقای شمالی می‌باشد.
شرکت کامگارد که یکی از شرکت‌های مجموعه معظم اسپکتروم می‌باشد با کسب سهم مهمی از بازار تجهیزات و راهکارهای امنیت در خاورمیانه، هم اکنون خود را به یکی از بازیگران مهم این عرصه در خاورمیانه تبدیل کرده است. 

گروه شرکت‌های کامگارد در دفاتر متعددی در کشورهای مختلف منطقه شامل امارات، هند، قطر و عربستان سعودی فعالیت می‌کند و در این مدت توانسته است پیشرفت‌های قابل توجهی در جهت تثبیت این مجموعه به عنوان یکی از نقش آفرینان پیشرو در شبکه و عرصه امنیت داشته باشد.
کامگارد اعتقاد دارد که همکاری‌های گسترده بر پایه تعهدات واقعی بنا شده است. این عقیده شرکت را به سوی همکاری‌های دراز مدت با شبکه‌ای از پیشروان صنعت و نمایندگان فروش سوق داده است. انتخاب فروشنده‌ها بر پایه راهبردهای مشتقات بازار پایه‌گذاری شده است که کامگارد را قادر ساخته که در بیش از ۲۳ کشور در منطقه حضور داشته باشد.

درباره تجارت امن
حضور موفق محمد مبصری به عنوان قائم مقام شرکت کامگارد، توجه این شرکت را بیش از پیش به بازار ایران معطوف نمود. وی با تاسیس شرکت تجارت امن در سال ۱۳۸۷ در ایران، بعد جدیدی از ارائه خدمات و پشتیبانی را در کشور گشود.
تجارت امن در حال حاضر علاوه بر توزیع نظارت بر توزیع محصولات شرکت کامگارد در ایران، مسئولیت حمایت از نمایندگان این شرکت را بر عهده دارد. 
 
 
کد مطلب: 26009
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام