کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برداشت از حساب مادر برای خرید و فروش شارژ

خبرگزاری ايسنا , 9 ارديبهشت 1392 ساعت 11:52

ایتنا- این‌بار متهم دختر جوانی‌است که با فعال کردن رمز دوم کارت بانکی مادرش، اقدام به خرید و فروش شارژ به دوستانش می‌کرد!




رییس پلیس فتای استان قزوین از دستگیری دختر دانشجویی خبرداد که از حساب بانکی مادرش در طول شش ماه به صورت غیرمجاز برداشت و خرید و فروش کارت شارژ انجام می‌داد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، سرگرد مختاری‌نسب با بیان اینکه در پی اعلام شکایت شخصی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد این برداشت‌ها به صورت اینترنتی و در طول شش ماه صورت گرفته که پس از استعلام‌های صورت گرفته عامل برداشت از حساب که دختر شاکیه بود، شناسایی و به این یگان احضار شد.


رییس پلیس فتای استان قزوین افزود: متهم در تحقیقات از گفتن حقیقت خودداری کرد اما پس از رویت مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اقرار کرد؛ رمز دوم اینترنتی عابربانک مادرم را بدون اجازه او فعال کرده و روزانه چندین کارت شارژ خریداری و به دوستانم می‌فروختم و اکنون از کرده خود پشیمان هستم.


وی افزود: به هیچ عنوان کارت عابربانک و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورتی که گمان کردید اطلاعات شما در اختیار دیگران قرار دارد، نسبت به تغییر آن اقدام کرده و مراتب را به بانک مربوط اطلاع دهید.


کد مطلب: 25995

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/25995/برداشت-حساب-مادر-خرید-فروش-شارژ

ايتنا
  https://www.itna.ir