کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امسال کسب و کارهای کوچک و متوسط به آینده خوش بین‌تر هستند

8 ارديبهشت 1392 ساعت 12:11

ایتنا- شاید سال 2013، سال شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک باشد و خوش‌بینی آنها نسبت به اتفاقات خوب در این سال، به نتیجه برسد.




نتایج مطالعه شرکت چیس (Chase) در آمریکا نشان می‌دهد کسب و کارهای کوچک و متوسط نسبت به عملکرد خود در سال جاری میلادی خوش‌بین هستند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت eweek، بیش از نیمی که از کسب و کارهای کوچک و متوسط آمریکا که در مطالعه شرکت چیس شرکت کرده‌اند، پیش‌بینی کرده‌اند در سال ۲۰۱۳ شاهد افزایش سود و فروش خود باشند.
 
این مطالعه نشان داده است که کسب و کارهای کوچک و متوسط تا حدی نسبت به موفقیت خود در سال جاری امیدوارند که برای استخدام نیروی کار بیشتر نیز تصمیماتی اتخاذ کرده‌اند. 

افزایش خوش‌بینی به عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط آمریکا در حالی صورت می‌گیرد که اقتصاد این کشور دچار نوعی شرایط بی‌ثباتی و عدم قطعیت شده است. 

حدود ۸۵ درصد از کسب و کارهایی که نسبت به عملکرد خود در سال جاری اظهار خوش‌بینی کرده‌اند، گفته‌اند قصد دارند نیروی کار خود را نیز افزایش دهند. 

مطالعه این شرکت نشان داده است که کسب و کارهای متوسط در مقایسه با کسب و کارهای کوچک خوش‌بینی بیشتری نسبت به آینده خود دارند. 

به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود دستمزد‌ها و حقوق کارکنان نیز در میان کسب و کارهای متوسط افزایش یابد. ۶۶ درصد از این کسب و کار‌ها به پژوهشگران فورستر گفته‌اند انتظار دارند امسال حقوق و مزایای آن‌ها افزایش یابد. این رقم در مقایسه با سال گذشته ۳ درصد رشد دارد. 

بنا بر یافته‌های این پژوهش، بخش زیادی از این شرکت‌ها نیز از برخی موانع قانونی که برای توسعه کسب و کار خود با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، ابراز نگرانی کرده‌اند.
 
حدود ۷۲ درصد از کسب و کارهای متوسط و ۶۰ درصد از کسب وکارهای کوچک گفته‌اند به خاطر برخی موانع قانونی نمی‌توانند تعداد نیروی کار خود را افزایش دهند.


کد مطلب: 25984

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/25984/امسال-کسب-کارهای-کوچک-متوسط-آینده-خوش-بین-تر-هستند

ايتنا
  https://www.itna.ir