کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با پیامک از وضعیت اتوبوس‌های تهران مطلع شوید

5 ارديبهشت 1392 ساعت 13:48

ایتنا - اگر در انتظار اتوبوس هستید کد ایستگاهی که در آن هستند را به شماره ۲۰۰۰۱۱۱ ارسال کنید تا پس از لحظاتی زمان دقیق رسیدن اتوبوس به ایستگاه به شما اعلام شود.




مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تجهیز تمام مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به سامانه اطلاع‌رسانی زمان انتظار برای رسیدن اتوبوس برای نخستین بار در کشور خبر داد.


پیمان سنندجی با بیان اینکه با اجرای این سامانه، مسافران به طور دقیق از زمان رسیدن اتوبوس بعدی مطلع می‌شوند گفت: در راستای ارتقای خدمات رسانی به شهروندان این سامانه در مجموعه ایستگاه‌های اتوبوس شهر تهران اجرا شده است تا به طور دقیق شهروندان بدانند چه مدت زمانی باید برای رسیدن اتوبوس بعدی منتظر بمانند.

وی ادامه داد: شهروندانی که در انتظار اتوبوس هستند به وسیله پیامک باید کد ایستگاهی که در آن هستند را به شماره ۲۰۰۰۱۱۱ ارسال کنند تا پس از لحظاتی زمان دقیق رسیدن اتوبوس به ایستگاه به آنها اعلام شود.

سنندجی اظهار کرد: کل ایستگاه‌های اتوبوس شهر تهران یعنی حدود ۳۵۰۰ ایستگاه به این سیستم تجهیز شده‌اند تا گامی دیگر به سوی هوشمند سازی مدیریت ترافیک و ارتقای سطح خدمات‌رسانی شهروندان برداشته شود.

به گزارش ایتنا از فارس، سنندجی خاطر نشان کرد: همچنین تمام اتوبوس‌های شهر نیز به سیستم GPS تجهیز شده‌اند تا به طور دقیق مشخص شود که اتوبوس در چه فاصله‌ای از ایستگاه بعدی قرار دارد و با توجه به سرعت متوسط اتوبوس‌ها در آن مسیر، چه زمانی به ایستگاه می‌رسد.
 
 


کد مطلب: 25949

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/25949/پیامک-وضعیت-اتوبوس-های-تهران-مطلع-شوید

ايتنا
  https://www.itna.ir