۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۳

ماریسا مایر به سیاست دورکاری یاهو پایان می‌دهد

ایتنا- خانم مایر جنجالی، زمانی که در گوگل مشغول به کار بود، با اقداماتش توانستشرایط و محیط کاری آنجا را ارتقا بخشد. حال باید ببینیم این تصمیم‌ها می‌توانند برای یاهو هم مفید باشند یا خیر!
ماریسا مایر به سیاست دورکاری یاهو پایان می‌دهد


ماریسا مایر، مدیر کل یاهو دوباره گفته است قصد دارد سیاست دورکاری این شرکت را لغو کند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت fortune، خانم ماریسا مایر حدود دو ماه پیش اعلام کرده بود قصد دارد به سیاست دورکاری یاهو پایان دهد. وی در آن زمان مورد انتقادات بسیاری قرار گرفت و متهم شد که با این کار می‌خواهد یاهو را به عقب برگرداند. 

حالا پس از گذشت دو ماه، مدیر کل یاهو در نشستی که در لوس آنجلس درباره بهترین محیط‌های کاری برگزار شده است، سکوت خود را شکسته و دوباره از تصمیم خود دفاع کرده است. 

بر اساس این گزارش، ماریسا مایر در توجیه تصمیم خود گفته است: افراد وقتی تنها هستند خلاقیت بیشتری از خود به خرج می‌دهند، اما وقتی با هم کار می‌کنند از روحیه همکاری جمعی و نوآوری بیشتری برخوردار هستند. 

سیاست دورکاری یاهو تاکنون زندگی ۲۰۰ نفر از ۱۲۰۰ کارمند این شرکت را تحت تاثیر قرار داده است. 

گفتنی است ماریسا مایر قبل از ورود به یاهو در شرکت گوگل مشغول به کار بود و با اقدامات خود توانست شرایط و محیط کاری این غول جستجوگر را ارتقا بخشد. 

گوگل هم اکنون در فهرست صدتایی «بهترین محیط‌های کاری» که هر ساله از سوی فورچون منتشر می‌شود، رتبه یکم را از آن خود کرده است. 

مایر از بدو ورود به یاهو دست به تغییرات و نوآوری‌های خاصی زده و می‌کوشد شرایط کار در این شرکت را نیز بهبود بخشد. توزیع گوشی‌های هوشمند و غذای رایگان از جمله اولین اقدامات وی در یاهو بود.
کد مطلب: 25939
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
مارسیا! ماریسا! ماریسا! یاهو مسنجرو نبندی دخترم!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام