۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰

مایکروسافت کلید Start را به ویندوز ۸ بازمی‌گرداند

ایتنا- غول نرم‌افزاری جهان کلید Start را که در نسخه اولیه ویندوز 8 حذف شده بود، در نسخه ویرایش شده این ویندوز، به کاربران بازخواهد گرداند!
مایکروسافت کلید Start را به ویندوز ۸ بازمی‌گرداند


شنیده‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت قصد تولید نسخه جدیدی از سیستم‌عامل ویندوز ۸ را دارد که شامل گزینه‌ای برای بوت کردن سیستم رابط سنتی ویندوز به‌جای سیستم Metro می‌شود. 


لازم به ذکر است در سیستم‌عامل ویندوز ۸ که هم‌اکنون در رایانه‌های شخصی و رایانه‌های لوحی مورد استفاده قرار می‌گیرد ابزار Metro جایگزین Start Screen شده است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت pcmag، این تغییر که کاربران مجبور به آن‌ هستند در نسخه‌ جدیدی از این سیستم‌عامل با نام ویندوز ۱. ۸ که با نام Windows Blue نیز شناخته می‌شود، به دست کاربران می‌رسد. 

نسخه Blue ویرایشی در راستای سیستم‌عامل ویندوز ۸ محسوب می‌شود که اکتبر سال گذشته برای نخستین بار وارد بازار جهانی شد و بر اساس گزارش‌های رسیده قرار است امسال به دست کاربران برسد. 

شرکت مایکروسافت پیش‌تر با انتشار بیانیه‌ عمومی اعلام کرد که قصد عرضه ویرایش‌های جدید از آخرین نسخه سیستم‌عامل خود را دارد که در ماه مارس سال جاری میلادی اخبار منتشر شده نشان داد که کارمندان غول نرم‌افزاری جهان «در حال همکاری روی طرحی هستند که بر مبنای آن خدمات و دستگاه‌های ما ارتقا یابند که طرح‌های مختلف موجود در این زمینه در شرکت مایکروسافت با نام Blue دنبال می‌شود». 

با این وجود، «فرانک ایکس.شاو» (Frank X. Shaw) یکی از مدیران مرکز ارتباطات سازمانی مایکروسافت در آن زمان توضیح داده بود، شانس اینکه محصول نهایی با نام ویندوز Blue وارد بازار شود بسیار اندک است. 

پایگاه خبری The Verge به نقل از منابع آگاهی که نامشان ذکر نشده است توضیح داد که مایکروسافت در حال آزمودن ویندوز Blue است تا بر مبنای قابلیت جدید آن کاربران بتوانند رایانه خود را به صورت مستقیم به فضای دسکتاپ سنتی بوت کنند.
کد مطلب: 25864
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام