۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۷

ابزار موبایلی جدید برای کاهش وزن

ایتنا- اضافه وزن دارید؟ نگران نباشید My Meal Mate مشکل شما را حل می‌کند!
ابزار موبایلی جدید برای کاهش وزن



دانشمندان ابزار موبایلی با نام My Meal Mate تولید کرده‌اند که می‌تواند به کاربران کمک کند با نگاه دقیق‌تر لیست غذاهایی که به صورت روزانه مصرف می‌کنند را دنبال کنند.



این روزها برای هر کاری یک ابزار موبایلی ارایه می شود و آخرین مطالعه انجام شده نشان می‌دهد، زمانی که سراغ کاهش وزن در افراد می‌رویم، برخی ابزارهای موبایلی بسیار مفیدتر و کارآمدتر از روش‌های سنتی رژیم غذایی عمل می‌کنند. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از هلث‌لند، گوشی‌های هوشمند روشی مناسب برای برقراری ارتباط با افراد محسوب می‌شوند تا به صورت دایم لیست غذاهایی که باید بخورد و اهدافی که در تناسب اندام باید دنبال کند را به او یادآوری کنند. 


بر این اساس محققان بریتانیایی تصمیم گرفته‌اند با انجام بررسی‌های لازم دریابند که ابزارهای موبایلی مخصوص کاهش وزن تا چه اندازه می توانند مفید واقع شوند و به کاربران برای کاهش وزن کمک کنند. 


در این بررسی دانشمندان دانشگاه لیدز با همکاری "موسسه ملی تحقیقات سلامت بریتانیا" با شرکت نرم‌افزاری Blueberry Consultants همکاری‌هایی را انجام دادند تا ابزار موبایلی را با نام My Meal Mate تولید کنند که می‌تواند به کاربران کمک کند با نگاه دقیق‌تر لیست غذاهایی که به صورت روزانه مصرف می‌کنند را دنبال کنند و برای رسیدن به هدف تناسب اندام، به صورت مستمر تمرین‌های ورزشی انجام دهند. 


این ابزار به گونه‌ای طراحی شده است که به صورت هفتگی پیام‌هایی را به کاربر ارسال می‌کند و او را در جریان می‌گذارد که در چه مرحله‌ای از فرآیند کاهش وزن قرار دارد.
کد مطلب: 25850
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام