۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۴

چرا پلی استیشن ۴ هنوز نیامده، اینقدر پرتقاضاست؟

ایتنا- پلی استیشن ۴ هنوز در معرض دید عموم هم قرار گرفته، اما در ذهن میلیونها طرفدار خود در جهان قرار گرفته است.
چرا پلی استیشن ۴ هنوز نیامده، اینقدر پرتقاضاست؟




تونی بارتل پرزیدنت گیم استاپ، می گوید بیش از ۹۰۰ هزار نفر برای زودتر دانستن در مورد جدید ترین پلی استیشن نیامده، ثبت نام کرده اند و به همین خاطر تقاضا برای داشتن این کنسول بسیار زیاد خواهد بود. 


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، چنین پیش تقاضایی برخی را سورپرایز کرده است. همان طور که به خاطر آورده می شود پذیرش پلی استیشن ۳ بسیار دیر انجام گرفت.

با توجه به کاهش فروشهای جهانی در قسمت گیم و تجربه کاهش فروش برای نینتندو، پلی استیشن ۴ چه چیزی باید داشته باشد تا به چنین سرنوشتی گرفتار نشود؟

شاید یکی از دلایل این باشد که برند سونی در خانه های امریکایی هنوز طرفدار دارد، مخصوصا گیمش! و در ژاپن (دو بازار بزرگ برای پلی استیشن) مردم از این کمپانی می خرند چرا که به این نام اعتماد دارند و علی رغم مشکلات اولیه ای که برای پلی استیشن ۳ بوجود آمد،کنسول در نهایت موفقیت لازم را کسب کرد.

چندان هم مقبول نیست که پلی استیشن ۴ را با نینتندو مقایسه کنیم. نینتندو مانند کچآپ محسوب می شود و در قفسه فروشگاهها بیشتر جنبه تاریخی خود را دارد تا اینکه دل کاربر را برباید.

پلی استیشن ۴ از محصولات سطح بالای بازار است که با گرافیک فوق العاده و حمایت سونی از توسعه دهندگان نرم افزاری می تواند مشکلات نینتندو را نداشته باشد.

هر چند "موبایل" و "کژوآل گیمینگ" دو فاکتور آینده دنیای گیم هستند، اما کنسول گیم نیز جای خود را دارد و در بین گیم بازان طرفداران خود را حفظ کرده است.

کنسول ها راه درازی را طی کرده اند تا درخواستهای گیمر ها را جامه عمل بپوشانند و آنها را راضی نگه دارند و کمپانی هایی مانند سونی و مایکروسافت نیز این موضوع را می دانند و به همین خاطر برای ساخت نسل های بعدی در تلاشند.

و من بعنوان یکی از منتظران اخبار سونی و پلی استیشن ۴ ، می خواهم در لیست بمانم و بدانم.

آینده همین حالا است و سونی یکی از ان دست کمپانی هایی است که باید صنعت گیم را جلو ببرد.
کد مطلب: 25821
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام