کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه خدمات ارتباطی رایگان ایرانسل در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

خبرگزاری ايسنا , 21 فروردين 1392 ساعت 12:24

ایتنا- نمایندگان و تیم فنی ایرانسل در منطقه زلزله زده حضور دارند و در صدد ارائه سرویس پایدار در منطقه هستند.




به گفته معاون فنی ایرانسل با اجرای طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری و همانند تجربه زلزله آذربایجان شرقی؛ علیرغم وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری عصر روز گذشته در شهرستان دشتی استان هرمزگان، شبکه تلفن همراه ایرانسل در این منطقه بدون هیچ گونه قطعی و با پایداری کامل در حال سرویس‌دهی و انتقال ترافیک مخابراتی استان با وجود افزایش فوق‌العاده میزان مکالمات درخواستی است.



به گزارش ایتنا از ایسنا، علی اصغر عینی‌پور  گفت: یک ساعت پس از وقوع زلزله اولین گروه فنی در منطقه حاضر شده و از سرویس‌دهی پایدار شبکه در این مناطق اطمینان حاصل کرده‌اند. همچنین امکان مکالمه رایگان با سیم‌کارت های ایرانسل در مناطق زلزله‌زده تا اطلاع ثانوی فراهم شده و ایرانسل خدمات ارتباطی رایگان به مشترکین حاضر در این منطقه عرضه کرده است.



او ادامه داد: از آنجا که طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری از زمان راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل اعمال شده، خوشبختانه تمامی اقدامات لازم بر اساس برنامه از پیش طراحی شده در شرایط اضطراری انجام شد و شبکه ایرانسل در مناطق زلزله‌زده با مشکل یا اختلال فنی خاصی مواجه نیست.


به گفته وی هیچ‌گونه قطعی و مشکلی در شبکه به علت وقوع زلزله در این مناطق واقع نشده و با وجود افزایش فوق العاده ترافیک مکالمات درخواستی در استان، شبکه بدون هیچ مشکلی در حال انتقال این حجم از ترافیک است.


معاون فنی ایرانسل تاکید کرد: نمایندگان و تیم فنی ایرانسل، بلافاصله پس از وقوع زلزله به منطقه اعزام شده‌اند و به‌طور مستمر در مناطق زلزله‌زده حضور دارند و برای ارائه سرویس پایدار در منطقه فعالیت می‌کنند.


وی همچنین از اعزام سایت سیار برای پوشش بهتر در مناطق زلزله زده خبر داد.


کد مطلب: 25787

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/25787/عرضه-خدمات-ارتباطی-رایگان-ایرانسل-مناطق-زلزله-زده-هرمزگان

ايتنا
  https://www.itna.ir