۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵

مک پروی جدید اپل، این ماه در بازار

ایتنا- خبر خوش برای اپلی‌ها. مک پروی که مدل قبلی آن سال 2010 عرضه شده بود به زودی روانه بازار خواهد شد.
مک پروی جدید اپل، این ماه در بازار



مک دیلی نیوز خبر داده سری جدید مک پرو وارد بازار می‌شود.


روز دقیق آن مشخص نشده و معلوم نیست کامپیوتر سری جدید، از نوع تاور (ایستاده) است یا نوع دیگر؟
این در حالی است که اپل هنوز آنرا تایید نکرده است.

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، در ماه ژانویه گزارش شد که مک پرو در اروپا به‌دلیل مشکل قانونی و نقض ماده IEC ۶۰۹۵۰-۱ فروخته نمی شود و از اول مارس فروش آن متوقف شد. 

همچنین گفته شد ادیشن جدید راهی بازار خواهد شد اما اپل هرگز آنرا تایید یا تکذیب نکرد.

سال گذشته تیم کوک مدیر اجرایی اپل با اتخاذ سیاست موسوم به "اندام خواری" تاکید کرد که ممکن است تولید مک پرو به نفع سایر محصولات اپل به طور کامل متوقف شود و حالا خبر عرضه نسخه جدید سخت افزاری مک پرو مشخص خواهد کرد تا چه حد استراتژی سال گذشته موفق بوده است یا خیر!

کاربران علاقه‌مند به اپل اغلب ویژگی‌های معمولی مک پرو را می توانند در سری جدید مک مینی داشته باشند و فقط کمپانی‌های ادیتینگ موسیقی و فیلم و استریمینگ برای داشتن سیستمی قوی تر حاضر به خرید این غول آلومینیومی با قیمت بالا، می شوند.

مک پرو یک کامپیوتر ایستاده (نمونه اپلی از یک کیس کامپیوتری مبتنی بر ویندوز) با سخت افزار قابل ارتقاء و تعویض (هم ورک استیشن و هم سرور)است که آخرین مدل آن توسط اپل در سال ۲۰۱۰ ساخته و راهی بازار شد. البته نسخه به روز شده آن در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۲ با ارتقاء برخی قطعات نیز به روز رسانی شد.

پردازنده آن اینتل زئون نهالم چهار هسته ای (۲۴۹۹ دلار)و وستریم ۱۲ هسته ای زئون (۳۷۹۹ دلار)است و پرفورمنس کارت گرافیک آن چند برابر کارت گرافیک های پی سی است.
کد مطلب: 25755
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام