۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰

اچ.پی بیمارستان می‌سازد

ایتنا- بیمارستان مذکور، مجهز به آخرین فناوری‌های آی.تی خواهد بود و تمامی نرم‌افزارهای سازمانی توسط اچ.پی ارائه خواهد شد.
اچ.پی بیمارستان می‌سازد


شرکت اچ پی قراردادی ده ساله با دانشگاه کمبریج بریتانیا امضا کرده تا بیمارستانی مجهز به فناوری‌های آی تی در این کشور بسازد. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت eweek، شعبه خدمات کسب و کار شرکت اچ پی در بریتانیا اعلام کرده است قراردادی ۲۱۰ میلیون دلاری با بنیاد بیمارستان‌های دانشگاه کمبریج امضا کرده تا یک بیمارستان مجهز به فناوری‌های آی.تی بسازد. 

هدف از ساخت این بیمارستان این است که کارکنان آن بتوانند به آسانی به اطلاعات کلینیکی و یکپارچه بیماران دسترسی داشته باشند. 

بر اساس این گزارش، این قرارداد ده ساله به بنیاد بیمارستان‌های دانشگاه کمبریج اجازه می‌دهد دیدگاه کل نگرانه‌تری نسبت به بیماران خود داشته باشند و خدمات مراقبتی موثر‌تر و پایدارتری از آن‌ها به عمل آورند. 

کارکنان بیمارستان از طریق سیستم‌های یکپارچه اچ پی خواهند توانست به صورت یکجا به تمام بیوگرافی و اسناد پزشکی بیماران خود مثل نتایج آزمایشات، تصویربرداری‌های پزشکی و سابقه بیماری آن‌ها دسترسی داشته باشند. 


نقش اچ پی در ساخت این بیمارستان، تامین نرم‌افزارهای سازمانی مثل راهکارهای مدیریت شبکه‌ای، پایگاه داده‌های بیمارستانی، خدمات محیط کار اچ پی (WorkPlace ۳۶۰) و سایر زیرساخت‌های آی تی خواهد بود. 

اچ پی که بزرگ‌ترین عرضه کننده دستگاه‌های چاپگر در جهان نیز محسوب می‌شود، گفته است قصد دارد فناوری‌های چاپ و پرینت بنیاد بیمارستان‌های دانشگاه کمبریج را نیز ارتقا دهد.
کد مطلب: 25750
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام