کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مجهز شدن دستگاه‌های خودپرداز به چت ویدئویی

سايت خبری خبر آنلاین , 18 فروردين 1392 ساعت 14:51

ایتنا- Teller Assist نام این فناوری است و درخواست وام، صدور چک و دریافت پول به میزان 20 دفعه از جمله کارهایی است که این دستیار بانکی انجام می‌دهد.





بانک امریکا برای اولین بار با نصب دستیار سخنگوی انسانی روی دستگاه‌های خودپرداز، چت ویدئویی وارد دستگاه‌های ATM شد.



Bank of america با اهمیت دادن به بخش اجتماعی-انسانی، دستیار انسانی از طریق چت ویدئویی روی دستگاه‌های جدید خودپرداز خود نصب می‌کند تا هنگام بروز مشکل برای سپردن پول نقد به دستگاه و سایر خدماتی که نیاز به کمک انسانی است، به کمک کاربر بشتابد.

فناوری جدید بکار رفته در دستگاه‌های خودپرداز موسوم به Teller Assist است که به مشتریان اجازه می دهد تا با برقراری چت ویدئویی کارهای مالی خود را پشت دستگاه خودپرداز انجام دهند. این چت ویدئویی به صورت زنده انجام می‌پذیرد و آنچه در بانک به صورت سنتی صورت می‌گیرد را از این طریق انجام می دهند.

قرار دادن پول نقد همزمان در دو حساب مختلف، گرفتن پول نقد، صدور چک، دریافت پول به میزان ۲۰ دفعه، پرداخت کارت‌های اعتباری، درخواست وام از جمله کارهایی است که مشتریان می توانند همزمان با چت ویدویی با دستیار بانکی انجام دهند.

دستیاران ویدئویی در ساعات غیر بانکی و در تعطیلات نیز به مشتریان کمک خواهند کرد که نوعی سازش خوب برای جلب مشتری توصیف شده است.

دستگاه‌های جدید در بوستون نصب شده و تا آخر سال مالی در سایر نقاط امریکا نصب و قابل استفاده خواهد بود. فعلا از ۷ صبح تا ۱۰ شب سرویس می دهند و در روزهای تعطیل و آخر هفته نیز از ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر در خدمت مشتریان خواهند بود.

بانک امریکا بیش از ۱۶ هزار دستگاه ATM دارد.


کد مطلب: 25719

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/25719/مجهز-شدن-دستگاه-های-خودپرداز-چت-ویدئویی

ايتنا
  https://www.itna.ir