۲
۰
plusresetminus
جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۶

پاسخ رگولاتوری به شورای عالی فضای مجازی

ایتنا - رگولاتوری: ما پیوست فرهنگی را در پروانه اپراتور سوم پیش‌بینی کرده‌ایم.
پاسخ رگولاتوری به شورای عالی فضای مجازی


چندی پیش دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرده بود که در زمان صدور مجوزهای اپراتور سوم ارتباطی برخی بی دقتی‌ها صورت گرفته و اکنون رایتل موظف به فرهنگ‌سازی‌های لازم در این زمینه است.
حال مسئولان رگولاتوری خواهان آن شده‌اند که این شورا سیاست‌های کلی خود در زمینه مباحث فرهنگی را مشخص کند.


به گزارش ایتنا معاون بررسيهاي فني و صدور پروانه رگولاتوري گفت: پروانه اپراتور سوم تلفن همراه مبتني بر فناوري نسل سوم است و سرويس‌هاي بسياري با دسترسي باند وسيع در چارچوب اين پروانه قابل ارائه هستند كه تلفن تصويري يكي از اين خدمات است.

مطابق گزارش روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، لطف‌الله سبوحي افزود: موافقتنامه پروانه فعاليت اين اپراتور با رعايت دقيق جنبه‌هاي فني، مالي و حقوقي براساس كليات مصوب كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات به شركت تامين تله‌‎كام(رايتل) اعطا شده است.

وي با اشاره به تصويب كليات پروانه اپراتور سوم در اسفند سال ۸۶ اظهار كرد: با ابلاغ سياست‌هاي كلي برنامه پنجم توسعه از سوي مقام معظم رهبري در دي ماه ۸۷ ، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي نيز در راستاي اين سياست‌هاي كلي، حسب مفاد بند يك امور فرهنگي، پيوست فرهنگي را در پروانه اپراتور سوم پيش‌بيني كرده است تا با تدوين، تكميل و اجراي نقشه مهندسي فرهنگي كشور توسط نهادهاي مربوط، مفاد اين پيوست را تنظيم و ابلاغ كند.

سبوحي تصريح كرد: با ايجاد شوراي عالي فضاي مجازي، رگولاتوري از دبيرخانه اين شورا درخواست كرده است تا سياست‌هاي كلي مورد نظر شوراي عالي فضاي مجازي را براي تنظيم پيوست فرهنگي، نه فقط براي اپراتور سوم بلكه براي تمام پروانه‌هاي صادره را اعلام تا براساس آن نسبت به تنظيم و ابلاغ جزئيات پيوست فرهنگي به اپراتورهاي ارائه كننده خدمات اقدام كند.

کد مطلب: 25683
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
این اقایون از چی این همه می ترسن؟
اگه بشه گفت ایرانی
feedback
همه چیرو قطع کنین بره پی کارش اینقده مردم رو اذیت نکنین این یه ذره پولی هم که دارن هدر ندید