کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مادربرد Z87X-OC مبتنی بر چیپ ست جدید Z87 اینتل

جزییات جدیدترین مادربرد گیگابایت منتشر شد

سايت خبری ايتنا , 29 اسفند 1391 ساعت 15:28

ایتنا - اخبار منتشر شده در نمایشگاه CeBIT حاکی از آن است که گیگابایت در رابطه با تازه‌ترین مادربردهای خود اطلاعاتی منتشر کرده است.




اخبار منتشر شده در نمایشگاه CeBIT حاکی از آن است که گیگابایت در رابطه با تازه‌ترین مادربردهای خود اطلاعاتی منتشر کرده است.
به گزارش ایتنا Z۸۷X-OC که برای اورکلاکرها طراحی شده است، مبتنی بر چیپ‌ست Z۸۷، جدیدترین چیپ ست کمپانی اینتل است و در واقع پرچمدار سری جدید مادربردها مبتنی بر سوکت ۱۱۵۰ گیگابایت محسوب می‌شود.
این محصول از اورکلاک پردازنده‌های نسل چهارم Core اینتل، Haswell K-series پشتیبانی می‌کند.
همچنین ۳ شکاف PCI-Express ۳.۰ x۱۶ و یک شکاف PCIe Gen ۲.۰ x۴، به علاوه یک PCI-Express ۲.۰ x۱ و دو PCI روی این محصول تعبیه شده است.
HDMI، DisplayPort هم از درگاه‌های تصویری این محصول هستند.


به دنبال آن، Z۸۷-UD۵H، Z۸۷X-UD۳H و برای محصولات مقرون به صرفه‌تر، Z۸۷X-D۳H طراحی شده‌اند که هرکدام بسته به کاربری خود، در تعداد فازهای مدار تغذیه، انواع شکاف‌ها و درگاه‌های ورودی و خروجی متنوع هستند.
برای مثال، Z۸۷X-UD۵H دارای ۸ درگاه SATA ۶ است. 

گیگابایت معمولاً عرضه سری جدید مادربردهایش را با یک مادربرد تخصصی شروع می‌کند.
از آنجا که گستره مدل‌های مادربردهای گیگابایت بسیار وسیع است، می‌بایست منتظر عرضه چندین مدل متنوع دیگر و مبتنی بر چیپ‌ست‌های Z۸۷، Z۸۵، H۸۷، Q۸۷، Q۸۵ و B۸۵ از سوی گیگابایت باشیم.
 


 
  اینتل، به طور ذاتی از شش درگاه SATA ۶ و شش درگاه USB ۳.۰ پشتیبانی می کند. این چیپ ست برای اورکلاکر ها و حرفه ای ها طراحی شده است و اجازه می دهد تا از ترکیب های گرافیکی CFX و SLI سه مسیره (استفاده از ۳ کارت گرافیک به طور همزمان) استفاده کنند. همچنین پشتیبانی از فن آوری های جدید اینتل مانند vPro و Rapid Storage Technology توسط این چیپ ست ممکن می شود.


کد مطلب: 25626

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/25626/جزییات-جدیدترین-مادربرد-گیگابایت-منتشر

ايتنا
  https://www.itna.ir