۳
۰
plusresetminus
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۲

برگزاری جلسه کارگروه مصادیق جرایم رایانه‌ای برای حل مشکل وی.پی.ان

ایتنا - در رابطه با VPNها کارگروه مصادیق جرایم رایانه‌ای با حضور نمایندگان جلسه‌ای برگزار خواهد کرد.


رییس کمیته فناوری‌ کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که کارگروه مصادیق جرایم رایانه‌ای موضوع مشکل به وجود آمده در وی.پی.ان‌ها (VPN) را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مشکل به وجود آمده در خصوص وی.پی.ان‌ها به دلیل استفاده از وی.پی.ان‌های غیرقانونی و غیرمجوز‌دار است که به احتمال زیاد در چند روز آینده برطرف می‌شود.

وی ادامه داد:‌ در همین رابطه امروز کارگروه مصادیق جرایم رایانه‌ای با حضور نمایندگان جلسه‌ای برگزار خواهد کرد که بنده نیز از طرف مجلس در این جلسه حضور خواهم داشت.

به گفته سبحانی‌فر، یکی از موارد کاری این جلسه بررسی مشکل وی.پی.ان‌ها است.
 
کد مطلب: 25615
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
میخواین از مردم پول بگیرین تا بتونن به سایتهایی که فیلتر کردین دسترسی داشته باشن؟
feedback
شما زحمت نکش
هر چه دوستان بدشون بیاد باید فیلتر بشه
این که خیلی معلومه
مرتضی
feedback
آره دیگه تو کشور ما بعضی از مسائل برعکسه اول میان میبندن بعد میان پول میگیرن که اون چیزی رو که بستن باز کنن.فقط تو این مسئله دادن وی پی ان خودکفا نودیم و تولید ملی نداشتیم که خدا رو شکر وی پی ان هم داره میره تو خط تولید ملی. فقط من موندم تکلیف آپدیت سخت افزارهایی که آی پی کشورمون رو بخاطر تحریمها مسدود کردن چی میشه و البته این مشکل یک نمونه از مشکلات بسیاره.مدتیه که عادتمون شده اول یه کاری که به ضرر ماست رو انجام میدیم بعد به بلایی که بهش مبتلا شدیم فکر میکنیم.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام