۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۱

بانک مرکزی استرالیا هک شد

ایتنا - بانک مرکزی استرالیا روز گذشته تایید کرد که مورد حملات سایبری قرار گرفته است و که البته در این حملات هیچ اطلاعاتی سرقت نشده و هیچ سیستمی از بین نرفته است.
بانک مرکزی استرالیا هک شد


بانک مرکزی استرالیا روز گذشته تایید کرد که مورد حملات سایبری قرار گرفته است و که البته در این حملات هیچ اطلاعاتی سرقت نشده و هیچ سیستمی از بین نرفته است. 


به گزارش ایتنا، بانک مرکزی استرالیا که با نام Reserve Bank شناخته می‌شود در روزنامه محلی Australian Financial Review گزارش منتشر کرد که در آن توضیح داده شده بود که بانک مرکزی برای چندین بار مورد حملات هکرها قرار گرفته است. 

در گزارش این بانک آمده است: «همان‌طور که روز جاری در رسانه‌های گروهی اعلام شد، بانک مرکزی استرالیا بار دیگر مورد هدف حملات هکرها قرار گرفت. این بانک تمام تمهیدات امنیتی را انجام داده و حملات یاد شده را ایزوله کرده است تا نتوانند خسارتی برجا بگذارند. ما تایید می‌کنیم که ویروس‌های منتشر شده از طریق این حملات سایبری موفق به پخش شدن در شبکه و سیستم‌های بانک مرکزی نشده‌اند.»

در ادامه این گزارش آمده است: «سوءاستفاده‌گران اینترنتی در پی این حملات موفق به انجام هیچ کاری نشدند و هیچ اطلاعاتی در شبکه داخلی بانک مرکزی سرقت نشد.»

حملات سایبری و هک کردن سایت‌های دولتی این روزها به روشی معمول تبدیل شده است و کارشناسان اعلام کرده‌اند که حمله اخیر به سمت بانک مرکزی استرالیا را چینی‌ها ترتیب داده‌اند.
 
کد مطلب: 25573
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام