۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۴

مشکل امنیتی فروشگاه App Store سرانجام حل شد

ایتنا - این مشکل امنیتی شدید برای مدت ۶ ماه با فروشگاه اینترنتی اپل همراه بود و چندین بار شرکت‌ها و مراکز امنیتی در این زمینه به اپل هشدار داده بودند.
مشکل امنیتی فروشگاه App Store سرانجام حل شد


شرکت اپل سرانجام آسیب‌پذیری‌های شدید فروشگاه‌ اینترنتی iOS App Store خود که احتمال بروز مشکلات فراوان برای کاربران را به وجود آورده بود، وصله کرد.
 

به گزارش ایتنا، این مشکل امنیتی شدید برای مدت ۶ ماه با فروشگاه اینترنتی اپل همراه بود و چندین بار شرکت‌ها و مراکز امنیتی در این زمینه به اپل هشدار داده بودند. 

"الی بورزتین"( Elie Bursztein) یکی از محققان امنیتی گوگل در تازه‌ترین اتفاق در یک مطلب وبلاگی توضیح داد فروشگاه اینترنتی App Store مشکلات امنیتی فراوانی پیش‌روی خود دارد و که اپل از ژوئیه گذشته از این مشکلات آگاهی پیدا کرده است.
اما جالب است که اپل هفته گذشته سعی در رفع این مشکلات امنیتی کرد. 

این آسیب‌پذیری به گونه‌ای بود امکان سرقت رمزهای عبور کاربران را فراهم می‌کرد.
گفته می‌شود زمانی که کاربر برای به‌روزرسانی ابزار خود به این فروشگاه اینترنتی مراجعه می‌کرد، رمز عبور آن به راحتی قابل سرقت بود. 

مشکل دیگری که این فروشگاه اینترنتی داشت، نمایش ابزارهای رایگان در گروه ابزارهای پولی بود که کاربران به واسطه آن مجبور به پرداخت برای در اختیار گرفتن ابزارهای رایگان می‌شدند. 

شرکت اپل هم‌اکنون با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که مشکل فروشگاه اینترنتی خود برای تمام دستگاه‌های موبایلی را حل کرده است.
 
کد مطلب: 25553
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام