۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۲

نسل جدید ابزارهای سازمانی SAP عرضه شد

ایتنا- ابزارهای جدید به شرکت‌ها امکان استفاده از رابط تک‌کاربره را می‌دهد و سرعت جست‌وجو و تحلیل را افزایش می‌دهد.
نسل جدید ابزارهای سازمانی SAP عرضه شد
www.systemgroup.net/news/1669

به دنبال افزایش سرمایه‌گذاری سازمان‌ها در حوزه نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و ابزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP)، شرکت SAP در نمایشگاه CeBIT ۲۰۱۳ که در شهر هانوفر آلمان برگزار شده است، تعدادی از محصولات سازمانی جدید خود را عرضه کرد. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت fierce، نخستین محصول جدید این شرکت که مکملی برای پلتفورم SAP HANA محسوب می‌شود مبتنی بر ابزار SAP Business One ERP بوده و برای شرکت‌های کوچک و متوسط (SES) ساخته شده است. 

پلتفورم SAP HANA در اصل پایگاه داده حافظه‌ای این شرکت محسوب می‌شود که بهترین ابزار اطلاعاتی برای سازمان‌ها است. 

ابزار SAP Business One که مخصوص پایگاه داده SAP HANA است هم‌اکنون به صورت محدود عرضه می‌شود و قرار است طی چند ماه آینده به صورت گسترده وارد بازار شود. 

این ابزار به شرکت‌ها امکان استفاده از رابط تک‌کاربره را می‌دهد، زمان اعلام گزارش‌ها را پایین می‌آورد، سرعت جست‌وجو و تحلیل کار‌ها را افزایش می‌دهد و نیاز به استفاده از پایگاه داده مجزا را برطرف می‌کند. 

محصول دوم این شرکت نسخه جدیدی از ابزار CRM است که به شرکت‌های تجاری کمک می‌کند جزئیات بیشتری در مورد اطلاعات مربوط به مشتریان خود گردآوری کنند. 

این ابزار با نام SAP Customer OnDemand به فناوری‌های موبایلی، شبکه‌های اجتماعی و پردازش ابری مجهز شده است و به کارمندان امکان می‌دهد مشتریان خود را در هر مرحله از فرآیند خرید هدایت کنند و بتوانند اطمینان بیشتری از جانب مشتریان کسب نمایند.
کد مطلب: 25547
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام