۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۱

به‌روزرسانی ویندوز، آفیس و مرورگر مایکروسافت به تاخیر افتاد

ایتنا- سال گذشته مایکروسافت به طور متوسط 8وصله امنیتی در طول هرماه عرضه می‌کرد اما از شروع سال تا به حال فقط 9 وصله عرضه کرده است.
به‌روزرسانی ویندوز، آفیس و مرورگر مایکروسافت به تاخیر افتاد


مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد به روزرسانی امنیتی تعدادی از محصولات مشهور خود از جمله سیستم عامل ویندوز، آفیس و مرورگر IE را به تأخیر انداخته است.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از پی سی ورلد، قرار بود این هفته وصله‌های نرم افزاری تازه ای برای رفع آسیب پذیری های Internet Explorer یا (IE)، ویندوز، آفیس، SharePoint Server و همین طور نرم افزار چندرسانه ای سیلورلایت عرضه شود اما این امر در نهایت به هفته آینده موکول شد.

مایکروسافت آخرین بار ۵۷ وصله امنیتی را برای به روزکردن نرم افزارهای مختلف خود عرضه کرده بود، اما این بار تعداد کمتری وصله را عرضه کرده است.

در سال ۲۰۱۲ مایکروسافت هر ماه به طور متوسط ۸ وصله امنیتی تازه را عرضه کرد، اما از ابتدای سال ۲۰۱۳ تا به حال به طور متوسط ۹ وصله امنیتی ارائه نموده است. از مجموع وصله های تازه مایکروسافت چهار مورد درجه بندی بسیار مهم دریافت کرده اند و درجه بندی بقیه وصله ها مهم اعلام شده است.

وصله هایی که برای مرورگر IE در این مجموعه عرضه شده مربوط به نسخه های مختلف مرورگر یاد شده از نسخه ۶ تا نسخه ۱۰ و همین طور مرورگرهای ویندوزهای ۸ و RT است.
کد مطلب: 25543
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام