۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۹

خرید یک شرکت اتوماسیون توسط مایکروسافت

ایتنا- فناوری شرکت خریداری شده توسط مایکروسافت، به صورت رایگان بر روی پلتفرم Windows Azureعرضه خواهد شد.
خرید یک شرکت اتوماسیون توسط مایکروسافت


مایکروسافت یک شرکت ارایه دهنده خدمات اتوماسیون و مانیتورینگ مبتنی بر فضای پردازش ابری را خریداری کرد تا فناوری آن را به صورت رایگان روی پلتفورم Windows Azure ارایه دهد. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت theregister، این شرکت بزرگ نرم‌افزاری رسما اعلام کرد که مرکز MetricsHub را خریداری کرده است و در این راستا در نظر دارد فناوری Active Cloud Monitoring مرکز یاد شده را به صورت رایگان در اختیار کاربران پلتفورم Windows Azure بگذارد. 


این فناوری برای برنامه‌ریزی و مانیتورینگ سازمانی ساخته شده است و مایکروسافت خبر عرضه رایگان آن برای مشتریان خود را یک روز پس از ورود فناوری Trusted Advisor شرکت آمازون منتشر کرده است. 

مایکروسافت در این خصوص توضیح داد: «شرکت MetricsHub هم‌اکنون به کلیه کاربران پلتفورم Windows Azure نسخه اولیه فناوری خود را ارایه می‌دهد که این امر بدون هرگونه هزینه صورت می‌گیرد و کاربران می‌توانند از مرکز اینترنتی Windows Azure Store آن را دریافت کنند». 

در ادامه این توضیحات آمده است: «ما همچنین امکان استفاده رایگان از این سرویس را برای تمامی کاربرانی که مجبور به پرداخت هزینه هستند فراهم کرده‌ایم و فناوری MetricsHub امکان می‌دهد بتوانید ابزارهای از مبتنی بر فضای پردازش ابری به راحتی استفاده کنید».
کد مطلب: 25522
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام