۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۴
در سال ۲۰۱۳

عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند بالاخره از گوشی‌های معمولی بیشتر شد

ایتنا- البته نباید نقش 4G یا همان نسل چهارم خدمات مخابراتی را در ترغیب کاربران برای استفاده از تلفن‌های هوشمند نادیده گرفت.
عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند بالاخره از گوشی‌های معمولی بیشتر شد



در سال ۲۰۱۳ میلادی برای نخستین بار در تاریخ فعالیت بازار تلفن‌همراه تعداد گوشی‌های هوشمندی که در سراسر جهان عرضه می‌شوند، از تعداد گوشی‌های معمولی بیشتر خواهند بود.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سلولار نیوز، این طور که مرکز تحقیقاتی IDC در بررسی‌های جدید خود نشان داده است، تا پایان سال جاری میلادی ۶/۹۱۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سراسر جهان عرضه می‌شود که این رقم ۱/۵۰ درصد بازار جهانی تلفن‌همراه را شکل می‌دهد.


قیمت گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی با کاهش روبرو بوده است، عرضه این محصول گسترده‌تر از هر زمان دیگر انجام می‌شود و این در حالی است که نسل چهارم خدمات مخابراتی یا ۴G در کنار موارد یاد شده باعث شده است تا انگیزه کاربران برای استفاده از این محصولات بیشتر شود.


طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، در پایان سال ۲۰۱۷ میلادی ۵/۱ میلیارد دستگاه هوشمند وارد بازار جهانی خواهد شد که در آن زمان رقم یاد شده دوسوم تعداد نهایی گوشی‌های وارد شده به بازار جهانی را شامل می‌شوند.


تاکنون بخش قابل ملاحظه فروش گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی مربوط به اقتصادهای بالغی از جمله آمریکا می‌شده است که البته تعادل هرچه بیشتر در این بازار مشهود است و این روزها فروش گوشی‌های هوشمند در اقتصاد‌های درحال توسعه نیز افزایش یافته است.


کد مطلب: 25497
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام