۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۵

نارضایتی گوگل از کیفیت گوشی‌های تولیدی موتورولا

ایتنا- موتورولا از نوآوری‌ها و استانداردهای گوگل عقب‌مانده است و این برای گوگل که چندی پیش این شرکت تولیدکننده تلفن همراه را خرید، اصلا خوب نیست!
نارضایتی گوگل از کیفیت گوشی‌های تولیدی موتورولا



حدود ۹ ماه قبل گوگل شرکت تولیدکننده تلفن‌های همراه موتورولا را خریداری کرد، اما هیچ یک از گوشی‌هایی که هم‌اکنون در شرکت موتورولا تولید می‌شود، استانداردهای گوگل را ندارد.



حدود ۹ ماه قبل که گوگل شرکت تولیدکننده تلفن‌های همراه موتورولا را خریداری کرد، خط تولید ۱۸ ماهه این شرکت را نیز در اختیار گرفت و مجبور به ادامه تولید محصولات آن طی دوره زمانی یاد شده شد. 


این امر موجب شد تا گوشی‌هایی از جمله RAZR HD و RAZR M زیر نظر گوگل تولید شوند. اما این طور که اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهد، هیچ یک از گوشی‌هایی که هم‌اکنون در شرکت موتورولا تولید می‌شوند استانداردهای شرکت گوگل را ندارند. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، "پاتریک پیچت"(Patrick Pichette) مدیر مالی شرکت گوگل طی سخنرانی خود در یک کنفرانس توضیح داد که خط تولید محصولات کنونی شرکت موتورولا استانداردهای مورد نظر گوگل را ندارد و در آن نوآوری و تحول دیده نمی‌شود. 


این مسئله‌ای بوده که گوگل صراحتاً به آن اشاره کرده اما با این وجود پیچت در صحبت‌های خود تنها به این مسئله اشاره نکرده است. 


وی همچنین گفت: «زمانی که ما شرکت موتورولا را خریدیم به ‌اجبار خط تولید ۱۸ ماهه آن را نیز در اختیار گرفتیم که هم‌اکنون ما را دچار مشکل کره است. گوگل که همواره موج آتی و سری محصولات مجهز به آخرین فناوری‌ها را وارد بازار می‌کند، هم‌اکنون مجبور به تولید چنین محصولاتی است». 


شایعات منتشر شده حاکی از آن است که گوگل هم‌اکنون با همکاری موتورولا به تولید گوشی هوشمند X Phone در شرکت موتورولا مشغول است و که احتمال می‌رود امسال در کنفرانس Google I/O معرفی شود.
کد مطلب: 25475
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام