کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل قابل ‌تحسین‌ترین شرکت جهان شد

14 اسفند 1391 ساعت 10:25

ایتنا- به خاطر بیاورید آیفون را، و آیپد و آی‌مک را چگونه نه تنها زندگی مارا،‌بلکه دنیای تکنولوژی را متحول کرد! حالا با خیال راحت‌تر می‌گوییم اپل قابل تحسین‌ترین شرکت جهان است!




نشریه معتبر Fortune بر اساس آخرین بررسی خود اعلام کرد که اپل قابل ‌تحسین‌ترین شرکت دنیا محسوب می‌شود. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت news.cnet، در آخرین بررسی صورت گرفته مشخص شد که برای ششمین سال متوالی شرکت اپل عنوان قابل ‌تحسین‌ترین شرکت دنیا را از آن خود کرده است و برای سال جاری موفق شده است از ۱۰ امتیاز ۲۴/۸ را در سیستم امتیازدهی Fortune به خود اختصاص دهد و با این اتفاق در رتبه بالاتری از گوگل با امتیاز ۰۱/۸ قرار بگیرد. 


باید گفت اپل در حالی عنوان قابل‌ تحسین‌ترین شرکت جهان را دریافت کرده است که طی ماه‌های گذشته نگرانی‌های فراوانی پیرامون نحوه عملکرد آن موجود بود. 


لازم به ذکر است از سپتامبر گذشته تاکنون سرمایه‌گذاران و تحلیلگران به این نتیجه رسیدند که اپل روزهای خوب خود را پشت ‌سر گذاشته است و همین مسئله موجب شد طی دوره زمانی یاد شده ارزش سهام این شرکت ۳۵ درصد سقوط کند. 

با این وجود نشریه Fortune معتقد است که اپل هنوز یکی از قطب‌های اصلی اقتصادی و فناوری جهان محسوب می‌شود. 

«آدام لاشینسکای» (Adam Lashinsky) سردبیر نشریه Fortune در این خصوص نوشت که جایگاهی بهتر از مقام نخست این لیست مناسب اپل نبوده است. با این وجود او به کاهش نگرانی‌هایی از جمله ارزش سهام اپل و سیستم مدیریتی بعد از مرگ «استیو جابز» (Steve Jobs) اشاره کرد. 

به ‌جز اپل، گوگل و آمازون که نام آن‌ها در بین ۱۰ شرکت بر‌تر جهان است، در بین ۵۰ شرکت بر‌تر جهان نام شرکت‌های فناوری همچون IBM، مایکروسافت، سامسونگ، اینتل، eBay، فیس‌بوک و سیسکو به چشم می‌خورد. 

بررسی برای انتخاب این شرکت‌ها در ۳۰ کشور جهان انجام شده است.


کد مطلب: 25448

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/25448/اپل-قابل-تحسین-ترین-شرکت-جهان

ايتنا
  https://www.itna.ir