۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۲

حمله تایتان ها

ایتنا - نکته جالب توجه در این کارت گرافیک استفاده از ۶ گیگابایت حافظه GDDR۵ می‌باشد که تا به حال در بین محصولات شرکت انویدیا بی‌سابقه بوده است.
حمله تایتان ها


به تازگی انویدیا از پردازنده گرافیکی جدیدی تحت عنوان تایتان رونمایی کرده که قلب یک کارت گرافیک فوق‌العاده قدرتمند می‌باشد.
شرکت گیگابایت نیز از این محصول بی نظیر انویدیا بهره برده و کار گرافیک GV-NTITAN-۶GD-B را تولید کرده است.

به گزارش ایتنا پردازنده گرافیکی این کارت GTX TITAN نامگذاری و با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری ۲۸ نانومتری طراحی و ساخته شده است.
نکته جالب توجه در این کارت گرافیک استفاده از ۶ گیگابایت حافظه GDDR۵ می‌باشد که تا به حال در بین محصولات شرکت انویدیا بی‌سابقه بوده است.
همچنین بهره‌گیری از ۲۶۸۸ هسته CUDA نیز از دیگر نکات قابل توجه درباره این محصول می‌باشد.

شایان ذکر است که این کارت گرافیک تک هسته‌ای بوده و در رده تک هسته‌ای‌ها، قدرتمندترین محصول حال حاضر انویدیا به شمار می‌رود.
علاوه بر این، حرارت ایجاد شده در هسته پردازنده، و صدای تولید شده توسط کارت نیز از دیگر محصولات هم‌رده مثل GTX680 کمتر است.

پشتیبانی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری ها و قابلیت‌ها از جمله DirectX۱۱.۱، PCI-E ۳.۰ و ۳D Vision نیز در چنین محصول قدرتمندی طبیعی به نظر می‌رسد.
البته قیمت اولیه تعیین شده توسط انویدیا برای این ابر کارت گرافیک ۹۹۹ دلار می‌باشد که پرداخت چنین هزینه‌ای برای یک کارت گرافیک تنها از پس کاربران خاصی برمی‌آید.

نسخه گیگابایت این کارت، همراه با یک ماوس پد گیمینگ حرفه‌ای با سطحی از جنس پلی استر برای دقت و کنترل بیشتر عرضه می‌شود.
محصولات گیگابایت با گارانتی آواژنگ عرضه می شوند.


 
 
کد مطلب: 25437
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام