۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۳

شیشه‌های انعطاف‌پذیر، تحول بعدی دنیای تلفن‌های همراه

ایتنا- Willow به شما امکان می‌دهد که علاوه بر بند ساعت مچی‌تان، صفحه آن را نیز خم کنید! و البته نمایشگر موبایلتان را!
شیشه‌های انعطاف‌پذیر، تحول بعدی دنیای تلفن‌های همراه




شیشه‌های انعطاف‌پذیر اتفاق بعدی در دنیای گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی خواهند بود که البته بر اساس گزارشی که مرکز Corning منتشر کرده است طی چند سال آینده این قبیل محصولات را مشاهده نخواهیم کرد.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک‌هایو، شرکت تولیدکننده سیستم‌های محافظ نمایشگر Gorilla Glass که هم‌اکنون در آیفون و دیگر گوشی‌های هوشمند پیشرفته بازار دیده می‌شود، توضیح داد که تاکنون تلاش فراوانی کرده است تا به تولیدکنندگان تلفن‌های همراه آموزش دهد که چگونه در نسل جدید محصولات خود از شیشه‌های انعطاف‌پذیر استفاده کنند.

این شرکت هم‌اکنون شیشه انعطاف‌پذیری را مخصوص گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی تولید کرده است که Willow نام دارد و البته هنوز نمونه عملی آن در محصولی به کار گرفته نشده است.

"جیمز کلاپین"(James Clappin) مدیرعامل شرکت Corning Glass Technologies در این خصوص توضیح داد: «مردم به شیشه‌هایی که شما در دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند به دستشان می‌رسانید عادت نکرده‌اند. توانایی مردم برای در اختیار گرفتن این قبیل شیشه‌ها بسیار محدود است».

شرکت Corning هم‌اکنون کارخانه‌ای را با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون دلاری راه‌اندازی کرده است تا در آن شیشه‌های تاشو و انعطاف‌پذیر را تولید کند.

شیشه Willow در نهایت می‌تواند امکان تولید تلفن‌های همراه باریک‌تر و سبک‌تر را فراهم کند و امکان خم شدن نمایشگر را برای کاربران فراهم آورد. این قبیل شیشه‌ها برای تولید ساعت‌های مچی هوشمند بسیار کاربرد خواهد داشت.
کد مطلب: 25435
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام