۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۰

چرا سونی فقط دسته پلی استیشن ۴ را نشان داد و خبری از کیس نبود؟

یتنا- کنسولی که کیس ندارد! البته دارد اما با نشان ندادن آن در مراسم، خبرنگاران دریافتند که نباید منتظر کیس خارق‌العاده‌ای باشند!
چرا سونی فقط دسته پلی استیشن ۴ را نشان داد و خبری از کیس نبود؟


یک هفته ای از شوی فنی پلی استیشن چهار توسط سونی می گذرد اما سوال بزرگی که در اذهان ایجاد شد نشان دادن کنسول یا همان دسته پلی استیشن بود اما بخش اصلی یعنی کیس پلی استیشن نشان داده نشد! براستی چرا؟


این سوال را خیلی ها از خود کردند اما تنها برخی آنرا بر سر زبان‌ها جاری ساختند.

سونی در نیویورک، کنسول تاچ اسکرین را نشان داد، بازی‌های جدید و فناوری‌های داخل آنرا نشان داد، اما کیس اصلی که مادربورد و هارد و ... روی آن سوار می شود را نشان نداد.

یزخی با خود گفتند سونی اجازه نداد تا کسی کیس آینده مربوط به پلی استیشن ۴ را ببیند. واکنش ها به باکس پلی استیشن جالب بود. مثلا گیزمودو بعد از اینکه شو تمام شد در مطلب خود نوشت پس کیس اصلی پلی استیشن کجاست؟

در سایت خبر استرالیایی نیز به صورت جوک نوشته شد مانند هواپیمایی ساخته شده به صورت زنانه، ما نیز کیس پلی استیشن را ندیدیم.

در سایت دیگری نوشته شد سونی از محصولی حرف زد که اصلا وجود خارجی نداشت؟

آسوشیتدپرس نیز نوشت سونی، پلی استیشن را بدون باکس نشان داد.

برخی دیگر نیز با ناسزا از این شوی فنی یاد کردند.

کاربران در شبکه های اجتماعی نیز نوشتند سونی ما را فریب داده است.

همه این حرف‌ها زده شد اما جک تریتون مدیر اجرایی سونی در پاسخ به این سوال گفت کیس نمایش داده نشد چرا که کامل نشده بود! ما باکس پلی استیشن چهار را به تولید انبوه نرسانده‌ایم تا آنرا در معرض دید عموم قرار دهیم. به گفته وی، کیس همچنان در حال توسعه بوده و باید منتظر شد تا نسخه نهایی عرضه شود.

بر این اساس می توان گفت سونی با دل و روده باز مانند قلب جراحی شده، کیس را نشان نداده چرا که برنامه ها و دستگاها از قبل ضبط شده تا درشوی فنی دچار مشکل نشوند اما آیا این یک فریب نیست؟

اما پاسخ شوهی یوشیدا پرزیدنت استودیوی جهانی سونی توهین آمیز بود چرا که در پاسخ به سوال مشابه گفت: کنسول همان باکس است!

فرگال گارا مدیر سونی در انگلیس نیز گفت آیا باکس مهم‌ترین چیز در پلی استیسن است؟

جیم رایان مدیر اروپایی نیز گفت آنچه پلی استیشن انجام می دهد ۱۰، ۲۰، ۵۰ برابر بیشتر از باکس پلی استیشن مهم‌تر است.

این نوع پاسخگویی‌ها اذهان رسانه‌ای را نسبت به سونی مغشوش کرد و پاسخ های غیر رسانه ای منجر به توهین به مدیران سونی در شبکه های اجتماعی شد.

برخی کارشناسان مستقل نیز می گویند شاید باکس پلی استیشن خیلی مهم نباشد، اما اگر مدیران نیز خیلی به این موضوع اعتقاد دارند، نباید چنین پاسخ می‌دادند.

تمرکز سونی در شوی فنی روی محصولات، گیم‌ها، انجین گیم‌ها و از همه مهمتر کنسول و دسته بازی بود و نه چیز دیگر و این نشان می دهد که کاربران نباید منتظر کیس خیلی شگفتی انگیزی باشند که چشم ها را خیره کند.


کد مطلب: 25428
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام