۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۹

حجم تبادلات آنلاین کره جنوبی از مرز یک تریلیون دلار گذشت

ایتنا- کاربران اینترنتی کره جنوبی، با وجود سرعت بالا و میزان دسترسی و البته مهارت‌های بالایشان، باید هم در زمره فعال‌ترین کاربران و در نتیجه حجم بالای تبادلات اینترنتی باشند!
حجم تبادلات آنلاین کره جنوبی از مرز یک تریلیون دلار گذشت


برآورد‌ها نشان می‌دهد سال گذشته حجم تبادلات آنلاین در کشور کره جنوبی از مرز یک تریلیون دلار گذشته است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت zdnet، سال گذشته میلادی حجم تبادلات آنلاین در کره جنوبی به ۰۵. ۱ تریلیون دلار رسیده است که بالا‌ترین رقم پس از سال ۲۰۰۱ محسوب می‌شود. 


کره جنوبی بخش زیادی از این موفقیت را مدیون کسب و کارهای تجاری است که تبادلات خود را به صورت آنلاین انجام داده‌اند. بیش از ۹۰ درصد از این تبادلات توسط کسب و کارهای تجاری (B2B) انجام شده است. 

سهم تبادلات آنلاین صورت گرفته بین کسب و کارهای خصوصی و سازمان‌های دولتی (B2G) کره جنوبی نیز در سال گذشته ۳. ۵۷ میلیارد دلار بوده است. 

بر اساس این گزارش، حجم تبادلات آنلاین در این کشور از ۹۲۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۱ با ۵. ۱۴ درصد رشد به ۰۵. ۱ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۲ رسیده است. 

تبادلات آنلاین بین کسب و کارهای کره جنوبی نیز در سال گذشته ۱. ۱۵ درصد رشد داشته است. نرخ رشد تبادلات آنلاین صورت گرفته بین کسب و کارهای خصوصی و سازمان‌های دولتی کره نیز ۶. ۶ درصد برآورد شده است. 

تبادلات آنلاین بین کسب و کار‌ها و مشتریان (B2C) نیز با ۶ درصد رشد به نسبت سال قبل از آن به ۱. ۱۸ میلیارد دلار رسیده است. سهم تبادلات آنلاین بین مصرف کنندگان عادی (C2C) نیز در این میان ۹. ۱۰ میلیارد دلار بوده است که در مقایسه با سال گذشته ۶. ۲۰ درصد رشد داشته است. 

گفتنی است اتحادیه بین المللی ارتباطات راه دور (ITU) چندی پیش کره جنوبی را بر‌ترین کشور دنیا از نظر توسعه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی شناخت. 

بر اساس گزارش این اتحادیه، کره جنوبی از نظر مؤلفه‌هایی مثل دسترسی، میزان استفاده و مهارت‌های مربوط به فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی بر‌ترین جایگاه را از آن خود کرده است.
کد مطلب: 25422
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام