۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۲
اعلام برندگان جشنواره تلويزيون‌هاي هوشمند سامسونگ و دانشگاه شريف

نخبگان نرم‌افزارهاي كاربردي اسمارت‌تي‌وي دست پر به خانه رفتند

ایتنا - داوری این جشنواره توسط تیم متخصصین دانشگاه صنعتی شریف و سامسونگ بر پایه معیارهایی از قبیل نوآوری، ارزش افزوده، امکان‌پذیری و کیفیت ارائه محصول انجام شده است.


برندگان جشنواره تلويزيون‌هاي هوشمند سامسونگ كه با همكاري دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد اعلام شدند.
در اين جشنواره كه با موضوع ايده‌پردازي و توليد نرم‌افزارهاي كاربردي تلويزيون‌هاي هوشمند سامسونگ برگزار شد، شركت‌كنندگان در چهار گروه مختلف به رقابت پرداختند.

به گزارش ایتنا اين جشنواره در جريان برگزاري نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مهرماه سال ۹۱ و با همکاری با دانشگاه شریف ضمن برپایی کارگاه‌های آموزشی تولید نرم‌افزار آغاز و ثبت نام در این جشنواره از طریق سایت Samsung.dforum.ir‌ صورت گرفت و مراسم اهدای جوائز و اعلام برندگان آن نیز پس از تمدید مهلت ارسال ایده‌ها و آثار به نهمین روز اسفندماه سال جاری موکول شد.

داوری این جشنواره توسط تیم متخصصین دانشگاه صنعتی شریف و سامسونگ بر پایه معیارهایی از قبیل نوآوری، ارزش افزوده، امکان‌پذیری و کیفیت ارائه محصول انجام شده است.

در بخش برنامه‌نویسی این جشنواره چهار دسته بندی شامل بازی و سرگرمی، آموزش و اطلاع‌رسانی، خدمات یا سرویس و بلاخره ابزارهای کاربردی حضور دارند که حاضران این رقابت ملزم به ارائه آثار خود در یکی از این دسته‌بندی‌ها هستند. 

داوران اين جشنواره با بررسي تمام ايده‌هاي ارسالي به دبيرخانه،‌ ايده‌هاي ايجاد كتابخانه ديجيتالي (با امكان مطالعه و به اشتراك‌گذاري كتاب‌هاي الكترونيكي)‌ از محمود خادمي، سيستم يادآوري (برنامه‌هاي تلويزيون، دارو و مناسبت‌هاي مختلف)‌ از نويد حق‌مرادي، راهنماي سفر از صادق قاسمي، ارائه خدمات امدادي و ايمني خانه از مرتضي غفراني و زيارت‌نامه مجازي امام رضا عليه السلام از حجر مرشدي به عنوان ايده‌هاي برتر اين جشنواره انتخاب كردند و از برندگان اين بخش تقدير به عمل آوردند.
در مسابقات نرم‌افزارهاي كاربردي نيز در بخش بازي و سرگرمي، جورچين(زهرا شاه‌محمدي)، پازل عكس محو(اميد متقي‌راد و علي ستاري) و هزار راه(احسان آرش) برندگان اول تا سوم جشنواره شناخته شدند و در بخش آموزش و اطلاعات جايزه برترين‌ها به نرم‌افزارهاي JAAAR(حسين شمس)،‌آموزش زبان عمومي(آريانا داده انديشه)،‌ايست(بهروزپولادرگ) تعلق گرفت. 

در زيرشاخه نرم‌افزارهاي كمكي نيز از ميان نرم‌افزارهاي ارائه شده به جشنواره Lingua Player(محمدصادق بابايي)، MyAquarium(خانم شفيعي‌زاده) و دستيار سامسونگ(علي قانعي) مقام‌هاي اول تا سوم را به دست آوردند و نهايتا جايزه بهترين‌هاي بخش سرويس‌دهنده‌ها به سرويس‌هاي پرداخت الكترونيكي تلويزيوني محصول شركت خدمات فناوري نوآور پاسارگاد،‌ خبرخوان كاري از سيدسجاد طباطبايي و S۴ محصولي از عميدرايانه شريف تعلق گرفت. به برندگان این مسابقه جوايز ارزشمندي از جمله تلویزیون و دوربین‌‌های هوشمند سامسونگ اهدا شد.

 
کد مطلب: 25409
نام شما
آدرس ايميل شما


مهمان
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام امیدوارم نظرم پخش بشه.
ایده هایی که راحت به کره پرواز کرد.
من یکی از برندگان ایده هستم. بامن تماس گرفتن که برم جایزه بگیرم، خوشحال شدم و سفر شهرستانم رو که می خواستم خانواده ام راو ببینم کنسل کردم، گفتم چی می خوان بدن؛ یک کاغذ قاب شده که برای کلاسش انگلیسی تایپ شده بود! حیف وقتی که برای رفتن گذاشتم گفتم حال چه جایزه ای می خوان بدن. واقعا متاسفم که ایده های ما (حالا مال من نه) راحت میره و بعدا همینا رو به خودمون می فروشن. یک نکته دیگه، مسئول ارتباط با صنعت دانشگاه اومده میگه اینکار برای حمایت از زبان فارسیه که نرم افزار فارسی ساخته بشه. من نمی دونم اینکار چه کمکی به فارسی می کنه اینکار بدرد سامسونگ می خوره که توی کشورهای مختلف به صورت بومی محصولاتشونو بفروشن. بهتر نبود به جای اینکارا تکنولوژی رو از اونا بگیریم. والسلام
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام