کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ارسال پیام از تلفن به ایمیل ممکن شد

خبرگزاری ايسنا , 9 اسفند 1391 ساعت 11:04

ایتنا- فرستادن ایمیل برای تلفن‌های همراه از طریق اس‌ام‌اس و برعکسف امکانی‌است که برای کاربران ایرانی فراهم شده است.




مدیر فروش پروژه پست الکترونیک «چاپار» از فراهم‌ آوردن امکانی بر روی این پست الکترونیک بومی خبر داده که براساس آن امکان ارسال پیام کوتاه از تلفن همراه به ایمیل مخاطب و برعکس از ای‌میل به تلفن همراه کاربران فراهم می‌شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، احمد مظاهری با تاکید بر لزوم ارائه‌ خدمات ارزش افزوده بر بستر پروتکل‌های اینترنت و تلفن‌ همراه که امکان استفاده بیشتر کاربران از فن‌آوری‌های جدید را مهیا می‌کند؛ اظهار کرده است: نقش اپراتور‌های ارتباطی و تولید‌کنندگان محتوا در این زمینه بسیار مهم است و از این حیث باید اپراتور‌های ارائه‌دهنده خدمات و محتوا با همکاری با یکدیگر بتوانند بازار ارائه خدمات ارزش افزوده را رونق بخشند.


وی با اشاره به راه‌اندازی پست الکترونیک چاپار که قریب به یک سال است، از زمان آغاز به کار آن می‌گذرد، ادامه داد: در راستای عرضه‌ خدمات ارزش افزوده بر بستر اینترنت، ایمیل chmail از سوی مجموعه چاپار راه‌اندازی شده و بر این اساس تمامی تلاش آن است که با افزودن خدمات ارزش افزوده به این پست الکترونیک میزان اعتماد و وفادارسازی مشترکان را برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات بومی افزایش دهیم.


بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات، مظاهری با تشریح برنامه‌های چاپار برای ارائه‌ی خدمات جدید بر بستر ایمیل «chmail‌» گفته است: هم‌اکنون تمرکز بر روی این ویژگی است که امکان ارسال ایمیل را برای تلفن همراه کاربران از طریق پیام کوتاه و بالعکس فراهم می‌کند.


وی از قابلیت استفاده از سیستم عامل آندروید برای سرویس «chmobile» خبر داد و گفته است: با این سیستم عامل، یک فضای ای‌میل بر روی تلفن همراه مشترکان ایجاد خواهد شد. هم چنین در حال نصب و راه‌اندازی «chmobile» برای سیستم عامل‌های ios، سیمبین و ویندوز موبایل هستیم تا این فضا برای گوشی‌های دارای این سیستم عامل‌ها نیز فراهم شود.


کد مطلب: 25394

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/25394/ارسال-پیام-تلفن-ایمیل-ممکن

ايتنا
  https://www.itna.ir