۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۶

جلسه چهارساعته کمیسیون فرهنگی مجلس درباره رایتل به نتیجه نرسید

ایتنا - «البته رایتل امکانات زیادی به استفاده‌کنندگان می‌دهد که دغدغه اصلی ما مکالمه تصویری بود ولی این دغدغه کمیسیون به نتیجه نرسید.»
جلسه چهارساعته کمیسیون فرهنگی مجلس درباره رایتل به نتیجه نرسید


کمیسیون فرهنگی مجلس در جلسه چهارساعته‌ای که برای بررسی رایتل داشت به نتیجه نرسید و ادامه بحث در این زمینه به زمان دیگری موکول شد.


به گزارش ایتنا سخنگوی کمیسیون فرهنگی دراین باره به ایسنا گفت: اولین جلسه بررسی رایتل با حضور مسئولان مربوطه تشکیل شد؛ در این جلسه، از وزارت ارتباطات، مدیرعامل شرکت رایتل، از بخش‌های سایبری سپاه و ناجا، نمایندگانی از صداوسیما شرکت داشتند، البته قرار بود از وزارت اطلاعات هم حضور داشته باشند که این اتفاق نیفتاد.

علی طاهری ادامه داد:‌ از مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی که به دستور مقام معظم رهبری در قم تشکیل شده هم عده‌ای حضور داشتند، جلسه امروز با حضور این مهمانان و اعضای کمیسیون تشکیل شد و بحث‌های زیادی هم در مخالفت و موافقت با رایتل انجام شد؛ اما جلسه امروز که ۴ ساعت هم طول کشید به جمع‌بندی‌ نرسید.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: دراولین فرصت، دوباره جلسه‌ای برای تداوم بحث رایتل تشکیل خواهد شد، البته رایتل امکانات زیادی به استفاده‌کنندگان می‌دهد که دغدغه اصلی ما مکالمه تصویری بود ولی این دغدغه کمیسیون به نتیجه نرسید.

طاهری همچنین گفت: علی‌رغم اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس به نتیجه نرسید اما مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی اعلام کرده تا به حال ۱۵ جلسه تشکیل داده و جمع‌بندی‌اش را به زودی در اختیار مراجع عظام قرار می‌دهد.
 
کد مطلب: 25378
نام شما
آدرس ايميل شما


امیی
feedback
خدارو شکر. همه مشکلات مملکت حل شد،فقط موند تماس تصویری که اونم ایشالا جمع آوری میشه و این مشکل عقیدتی سیاسی هم حل میشه میریم به سمتی که مشکلات دنیا رو حل کنیم.
مچید
feedback
دیگه آدم نمیدونه چی بگه.دست ور دارید بابا
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام