۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۶

گوگل سیستم عامل کروم را به روز کرد

ایتنا- کروم این‌بار با دست پر بازگشته است. امکاناتی نظیر مرتب کردن هوشمند پنجره‌ها، قابلیت پشتیبانی از چند مونیتور به شکل همزمان و البته برطرف کردن رخنه‌های امنیتی، امکاناتی است که گوگل در اختیار کاربران می‌گذارد.
گوگل سیستم عامل کروم را به روز کرد


شرکت گوگل نسخه جدیدی از سیستم عامل کروم خود را عرضه کرده که به نسخه ۲۵ کروم معروف است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت eweek، گوگل با افزودن مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید به سیستم عامل کروم آن را به روز کرده است. 

کروم سیستم عاملی است که شرکت گوگل آن را در سال ۲۰۰۹ وارد بازار کرد. این سیستم عامل بیشتر از سوی کاربران و کسب و کارهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که با نرم‌افزار‌ها و خدمات تحت پردازش ابری سر و کار دارند. 

یکی از اعضای تیم کروم در شرکت گوگل گفته است، نسخه جدید کروم با همه ابزارهای تحت این سیستم عامل، البته به جز کروم بوک‌های سامسونگ، سازگار خواهد بود. 

گوگل ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی به نسخه جدید این سیستم عامل افزوده است، که برطرف کردن رخنه‌های امنیتی یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها است. 

ارتقای نرم افزار ادوبی فلش، افزودن الگوی رمزگذاری محتوا‌ها با فناوری HTML۵، قابلیت پشتیبانی از چند مانیتور به صورت هم‌زمان، مرتب کردن پنجره‌ها به صورت هوشمند و درگ کردن از جمله قابلیت‌های جدیدی است که گوگل به کروم افزوده است. 

شرکت گوگل پیش از این نیز تمهیدات ویژه‌ای را برای ارتقای امنیت سیستم عامل کروم خود اندیشیده بود. 

این شرکت طی یک بیانیه رسمی اعلام کرده بود به توسعه‌دهندگان نرم افزاری که بتوانند رخنه‌های امنیتی این سیستم عامل را کشف کنند، ۱. ۳ میلیون دلار جایزه نقدی خواهد داد. 

قرار است گوگل این جوایز را در همایشی که ماه مارس سال جاری با همکاری شرکت اچ.پی در ونکوور کانادا برگزار می‌شود، به برندگان اهدا کند.
کد مطلب: 25373
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام