۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۸

اسکار 85 و ترغیب به توئیت کردن

ایتنا - هواداران اسکار و ستارگان حاضر در آن می‌توانند تا از خانه به بخش‌هایی از مراسم دسترسی داشته باشند که پیش از این امکان دسترسی به آن وجود نداشت.
اسکار 85 و ترغیب به توئیت کردن


آکادمی اسکار از برگزیدگان خواسته است تا در طول برگزاری مراسم اسکار از توئیتر استفاده کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، روز یکشنبه ۲۴ فوریه مراسم اسکار برگزار می‌شود و نفوذ شبکه‌های اجتماعی در جهان باعث شده است تا آکادمی اسکار شرکت‌کنندگان در این مراسم را ترغیب کند تا در طول برگزاری مراسم در شبکه اجتماعی توئیتر توئیت کنند.

این آکادمی تلاش می‌کند تا دسترسی دیجیتالی مردم جهان به رویدادهای این مراسم را افزایش دهد و از همین رو ویژگی جدیدی به اسکار هشتاد و پنجم اضافه کرده است که به ستارگان حاضر در مراسم این امکان را می‌دهد تا پشت صحنه مراسم عکس‌هایی از خود گرفته و آنها را به صورت آنلاین منتشر کنند.

توئیتر این ویژگی جدید را "آینه جادویی" گذاشته است و بر اساس آن قرار است عکس‌ها در صفحه توئیتر رسمی آکادمی اسکار منتشر شوند.

الین فیلادلفو، سخنگوی شبکه اجتماعی توئیتر در این خصوص گفت: "آینه جادویی" به هواداران اسکار و ستارگان حاضر در آن این امکان را می‌دهد تا از خانه به بخش‌هایی از مراسم دسترسی داشته باشند که پیش از این امکان دسترسی به آن وجود نداشت.

به گزارش آسوشیتد پرس، کریستینا کونلیاس، مدیر بازاریابی آکادمی اسکار هم در این خصوص گفت: رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر حرف اول را می‌زنند و ما از آنها برای ارتباط با مخاطبانمان استفاده می‌کنیم.
 
کد مطلب: 25358
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام