۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۶

مدیر اجرایی اپل: در ابداعات بی‌رقیبیم

ایتنا- اپل، این میراث به جای مانده از نبوغ استیو جابز بزرگ، اکنون غولی در بازار فناوری به شمار می‌رود که در 155 کشور دنیا، فروشگاه دارد.
مدیر اجرایی اپل: در ابداعات بی‌رقیبیم


تیم کوک مدیر اجرایی اپل گفت کمپانی متبوعش در صحنه ابداعات و اختراعات بی بدیل است.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، وی که در کنفرانس Goldman Sachs Technology and Internet Conference سخنرانی می‌کرد گفت ابداع و اختراع برای هر کمپانی مانند DNA آن کمپانی است و استراتژی اپل در بخش اسمارتفون یا گوشی هوشمند بهترین استراتژِی این کمپانی بوده است که تا به حال اجرا شده است. 


وی که برای سرمایه‌گذاران و تحلیلگران بازار در سان فرانسیسکو سخن می‌گفت افزود: آیپد فرزند خلف پی.سی است که دوران جدیدی را در عرصه کامپیوتر بوجود آورده است.
تیم کوک نسبت به روند رو به رشد بازار تبلت و اسمارتفون ابراز امیدواری کرد و تاکید کرد اپل با سرعت هر چه بیشتر در این عرصه گام برخواهد داشت. 

به گفته مدیر اجرایی اپل تعداد آیپدهایی که فروخته‌اند بیشتر از پی.سی شده است. 

وی همچنین به اندام خواری در اپل اشاره کرد و گفت بسیاری در مورد این موضوع از وی پرسیده اند و گفته‌اند در استراتژی اندام خواری آی مک قرار است پاور بوک را بکشد و یا آیپد می خواهد مک را بکشد؟ 

به گفته وی آیپد می تواند در بحث محیط زیست کمک کرده و کمتر نسبت به دسکتاپ محیط زیست را تخریب کند و اگر کمپانی از اندام خواری وحشت داشته باشد آن شروع یک پایان خواهد بود! 

تیم گفت همچنین گفت در مذهب ما ساخت بهترین چیز است و کاربر مانند پی سی دنبال ویژگی‌های فنی مشابه آنچه در پی.سی می‌گردد؛ نیست. 

اپل در ۱۵۵ کشور فروشگاه داشته و با آی تیونز و آکلود و آی بوکس بازار رایانش ابری و موسیقی و ساخت فیلم را در دست دارد. 

به گفته تیم کوک ابداع و اختراع در خون اپل است و اپل مرکز ابداعات تکنولوژیکی است. 

اپل در نرم افزار و سخت افزار و ارائه سرویس باعث رشد و گسترس صنعت کامپیوتر شده است و بی رقیب شده است. 

مدیر اجرایی اپل گفت کمپانیش ۸ میلیارد دلار به توسعه دهندگان نرم‌افزاری و اپلیکیشن نویس ها پرداخت کرده است و کمپانی PA semiconductor را که به مالکیت اپل درآمده بعنوان موتور آیفون و آیپد و آیپاد شده است. 

آیفون ۵۰ درصد از مشترکین اسمارتفون در جهان را به خود اختصاص داده است و عرضه آیفون ۴ متوقف شده است. 

برای صنعت پی سی زیر هزار دلار تیم کوک آیپد را به درخواست کنندگان پیشنهاد داد و گفت اپل ۱۰ میلیارد در بخش تحقیقات سرمایه گذاری کرده است که به زودی محصولات آن به نمایش در خواهد آمد. 

در پایان سخنان تیم کوک سهام اپل کمی رشد کرد و به رقم هر سهم ۴۷۲دلار رسید.
 
کد مطلب: 25246
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام