۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۸

همه آثار رسیده به جشنواره آیات داوری می‌شود

ایتنا - اختتامیه دومین جشنواره جشنواره رسانه‌ها ، نشریات مکتوب و دیجیتال آیات ۲۰ اسفند در تالار وحدت با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.


جانشین دبیر جشنواره رسانه‌ها، نشریات مکتوب و دیجیتال آیات گفت: با توجه به استقبال کم نظیر قرآن دوستان از دومین دوره جشنواره، جهت امتنان از این علاقه‌مندی همه آثار رسیده با دقت نظر کامل داوری می‌شوند.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، محمد صادق افراسیابی با بیان این مطلب افزود : برخی شرکت کنندگان، ممکن است بیش از یک اثر برای شرکت در جشنواره ارسال کرده باشند که با مصوبه ستاد اجرایی برگزاری، مقرر شد همه آثار داوری شوند.

وی با ابراز خرسندی از تنوع بسیار خوب آثار در پنج بخش خبر و گزارش خبری، مقاله، شعر، داستان و داستانک و عکس جشنواره آیات، تاکید کرد: اقبال گسترده قرآن دوستان وظیفه ما و داوران جشنواره در زمینه مغرفی بهترین‌ها، بسیار سنگین کرده است که امیدواریم با عنایت خداوند متعال شاهد برگزاری جشنواره‌ای موفق‌تر از پیش باشیم.

افراسیابی افزود: مطمئنأ در صورت معرفی جشنواره به همه هنردوستان به ویژه علاقه‌مندان هنر‌های مربوط به قرآن در جشنواره‌‍‌های آینده شاهد ارتقای سطح آثار رسیده به جشنواره خواهیم بود که این مستلزم اطلاع‌رسانی شایسته ودر شأن قرآن کریم رسانه‌ها است. 

اختتامیه دومین جشنواره جشنواره رسانه‌ها ، نشریات مکتوب و دیجیتال آیات ۲۰ اسفند در تالار وحدت با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.
 
کد مطلب: 25232
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام