۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۶
کارآیی بیشتر، شبکه سریع‌تر

به‌روزرسانی هوشمند در محصولات حرفه‌ای آویرا

ایتنا - مهم‌ترین به روزرسانی صورت گرفته استفاده از تکنولوژی حفاظف ابری در محصولات تحت شبکه آویرا است.
به‌روزرسانی هوشمند در محصولات حرفه‌ای آویرا

کارشناسان امنیت آویرا امروز اعلام کردند که ۳ محصول Avira Professional Security ۲۰۱۳، Avira Server Security ۲۰۱۳ و Avira Management Console را به‌روز‌رسانی نموده‌اند. 


به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت آرکا، هدف مشترک در به‌روز‌رسانی این سه محصول بالا رفتن قابلیت تشخیص بدافزارهای مخرب است، در حالی که در همان زمان کاهش بار سیستم نیز مدنظر قرار گرفته است.

آویرا این محصولات را برای ارزیابی رایگان در دسترس همگان قرار داده است و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه تست این محصولات را از سایت آویرا بارگذاری نمایند.

مهم‌ترین به روزرسانی صورت گرفته در این دوره به‌روز‌رسانی، استفاده از تکنولوژی حفاظت ابری در Avira Professional Security ۲۰۱۳ و Avira Server Security دو نسخه مهم تحت شبکه آویرا است.
استفاده از تکنولوژی حفاظت ابری آویرا (Avira Protection Cloud) برای بهبود روش‌های کلاسیک تشخصی نرم‌افزارهای مخرب انجام شده است. 

در این تکنولوژی آویرا از سرورهای جدیدی برای آنالیز رفتار بدافزارهای جدید و کشف نشده استفاده می‌شود. استفاده از این روش زمان واکنش به بدافزارها را بسیار پایین می‌آورد.
به‌روزرسانی‌های دیگر Avira Professional Security ۲۰۱۳ عبارتند از اضافه شدن اجرا در ویندوز ۸، بهینه‌سازی‌هایی برای کاهش مصرف منابع سیستمی و جلوگیری از کندی آن و به‌روز‌رسانی موتور ضدویروس. 

همچنین نسخه سرور آویرا که جزو قدیمی‌ترین محصولات آویرا است، پیش از این بر روی نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز سرور اجرا می‌شد، با به روز‌رسانی انجام گرفته بر روی ویندوز و ارایه سرور ۲۰۱۲ بر روی این سیستم عامل نیز اجرا خواهد شد.

اما می‌توان گفت یکی از مزیت‌های استفاده از محصولات تحت شبکه Avira مربوط به وجود محصولی برای مدیریت آنهاست.
کنسول مدیریت آویرا (Avira Management Console) یکی از مهم‌ترین محصولات این شرکت برای مدیریت امنیت شبکه‌ها است.
این ابزار در به‌روزرسانی جدید به نسخه ۲.۷ ارتقا یافته و امکانات بیشتری بر روی آن قرار داده شده است.

این نسخه جدید در حال حاضر از محصولات به‌روز‌رسانی شده در همین دوره یعنی Avira Professional Security ۲۰۱۳ و Avira Server Security ۲۰۱۳ پشتیبانی می‌نماید.
در نسخه جدید (AMC) این قابلیت ایجاد شده است که در صورت درخواست مدیر شبکه به‌روز‌رسانی‌های روزانه بسته‌های نرم‌افزاری آویرا به صورت غیرمتمرکز و به طور مستقل از Avira Update Manager انجام شود. 

این کار برای اطمینان از کاستن ترافیک شبکه در طول به‌روز‌رسانی بر روی به کامپیوترها متصل به شبکه در دفاتر شعب انجام می‌شود.
در نسخه جدید امکان تعریف گروه‌های کاری برای تقسیم کامپیوترهای متصل به شبکه (برای مثال از روی IP آدرس‌ها) فراهم شده است. برای این گروه‌ها تعدادی پیش فرض وجود دارد که کارآیی سیستم را آسان‌تر می‌نماید ولی مدیر شبکه می‌تواند آزادانه این گروه‌ها را تغییر داده و یا تشکیل دهد. 

با به‌روزرسانی‌های جدید انتقال تنظیمات کامپیوترهای شبکه به وجود آمده است. همچنین می‌توانید تنظیمات گروهی خود را به Avira Management Console منتقل نمایید.

مدیر محصول آویرا معتقد است این به‌روز‌رسانی‌ها پاسخی است برای رشد هر روزه بدافزارها و اعلام می‌کند که "هر روز ما شاهد ظهور تهدیدات جدید هستیم اما ما با ارائه محصولات جدید ابزارهای بیشتر و بیشتری برای ردیابی و مسدود کردن آنها بدست می‌آوریم."
سورین موستاکا ویژگی در مورد به‌روز‌رسانی‌های جدید معتقد است "مهندسان ما تصمیم گرفتند از طریق فعالیت هوشمندتر و نه‌سخت‌تر، با چالش روزانه بدافزارها رو‌به‌رو شوند و این امر سیستم شما را کند نمی‌کند." 

گفتنی است در سال‌های گذشته آویرا همیشه در جمع برترین آنتی‌ویروس‌ها قرار گرفته و در تمام تست‌های انجام شده، به خصوص در زمینه قدرت تشخیص، محصولات این شرکت رده‌های بالا را به خود اختصاص داده‌اند.

رایان سامانه آرکا به عنوان نماینده انحصاری محصولات آویرا با پشتیبانی مناسب توانسته محصولات به‌روز و با تکنولوژی بالای کشور آلمان را به صورت قانونی و رسمی در اختیار کارشناسان و مهندسان ایرانی قرار دهد.
 
کد مطلب: 25228
نام شما
آدرس ايميل شما


امیر
feedback
واقعا تمامی محصولاتش بینظیره . حتی نسخه رایگان آنتی ویروس اویرا از بسته کامل و حرفه ای خیلی از شرکتهای دیگه امن تر و قوی تره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام