۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۵

مدل جدید کنسول‌های بازی سونی و مایکروسافت در راه است

ایتنا - کاربران به‌جای منتظر ماندن تا زمان برگزاری نمایشگاه E3 می‌توانند طی کنفرانس‌های مطبوعاتی مجزا این دستگاه‌های جدید را در اختیار بگیرند.


اگرچه بیشتر کاربران و کارشناسان بر این باور بودند که نسل آتی کنسول‌های بازی Xbox مایکروسافت و PlayStation سونی در بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای جهان موسوم به E3 به نمایش درخواهند آمد، اما اخبار رسیده حاکی از آن است که این دستگاه‌های هوشمند و پیشرفته تا ماه مارس به صورت رسمی معرفی می‌شوند.


به گزارش ایتنا گزارش‌های جدید حاکی از آن است دو شرکت مایکروسافت و سونی نسل آتی کنسول‌های بازی خود را پیش از برگزاری این نمایشگاه بزرگ در ماه ژوئن به نمایش خواهند گذاشت.
بر این اساس، کاربران به‌جای منتظر ماندن تا زمان برگزاری نمایشگاه E3 می‌توانند طی کنفرانس‌های مطبوعاتی مجزا این دستگاه‌های جدید را در اختیار بگیرند.

قرار است که این دو کنسول بازی جدید در گردهمایی Game Developers Conference که در ماه مارس برگزار می‌شود،‌ در دو کنفرانس مطبوعاتی مجزا معرفی شوند.
مرکز Game Informer همچنین گزارش داده است که سونی و مایکروسافت همچنان چشم به نمایشگاه E3 دوخته‌اند از طریق آن بتوانند بازی‌های جدید و لوازم جانبی خود در این زمینه را در اختیار کاربران بگذارند.

لازم به ذکر است تاکنون تمام شایعاتی که مرکز Game Informer در خصوص بازی‌های رایانه‌ای منتشر کرده،‌ درست بوده است.
به عنوان مثال، در آپریل ۲۰۱۱ این مرکز اعلام کرد که شرکت نینتندو نسل آتی کنسول بازی خود را در نمایشگاه E3 همان سال به نمایش می‌گذارد و اواخر سال ۲۰۱۲ این محصول را وارد بازار می‌کند که این خبر به همین صورت اتفاق افتاد. 

البته علاوه بر این خبر باید توجه داشت که پایگاه اینترنتی اسپانیایی Emol به نقل از "هیروشی ساکاموتو"(Hiroshi Sakamoto) مدیر مرکز سرگرمی‌های سونی توضیح داد که نسل آتی کنسول بازی این شرکت ژاپنی در ماه می به صورت رسمی معرفی می‌شود.
 
کد مطلب: 24985
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام